Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 9 maja 2013

540.WYDZIERGAŁAM

Czas pokazać co powstało u mnie drutowego a trochę tego jest,bo życie moje ostatnio kreci się wokół włóczek dosłownie i w przenośni. O kręceniu innym razem a dziś pokazuje dziergadelka :) .Na pierwszy ogień moja pierwsza w życiu chusta z której jestem niezmiernie dumna


Od druty

Dziecię moje wpadło w zazdrość ,wiec i dla niej poczyniłam chustę z resztek moheru. Na zdjęciu bez naciągania,bo od razu została porwana i na grzbiet nasadzona :)


Od druty

Do kompletu dorobiłam jeszcze mitenki tym samym wzorek co jest wykończona chusta.


Od druty

Żeby nie było,ze tylko baby się stroją a "ukochany synuś mamusi"(jego własne słowa), z gołym tyłkiem chodzi,skończyłam w końcu jego sweter w norweskim stylu.


Od druty
Od druty

Następnie nastał "sezon skarpetkowy". I tak po kolei są skarpetki Zuzi


Od druty

Jakuba


Od druty

i moje własne


Od druty

Wypadałoby chyba coś chłopu poczynić ,żeby nie czul się poszkodowany. Zastanowię się ,bo ja nie lubię takich kolosów dziergać.
 To by było na tyle w tematyce drutowej. Miłego dnia życzę i dziękuję ze o mnie pamiętacie pomimo długiej nieobecności w blogowym świecie.

5 komentarzy:

  1. Prześliczne chusty. Szczególne brawa za tę debiutancką. Jest wspaniała!
    Masz uroczego synka i jaki dumny ze sweterka. Na zimę jak znalazł. To samo można powiedzieć o skarpetach. Rodzinka przygotowana do chłodów :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek pierwsza klasa... na topie :) Chusty i skarpetki tez swietne... Dla mnie same cudowności bo ja zdolności drutowych nie posiadam az tak wielkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be famous,
    due to its quality contents.

    my blog - refinishing hardwood floors

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome things here. I am very satisfied to look your article.

    Thanks so much and I'm looking forward to contact you. Will you kindly drop me a e-mail?

    my weblog :: diaper rash home remedies

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten norweski sweterek i skarpetki tez fajowe, zwłaszcza te z wzorkiem na ostanim foto :)
    zdolna baba z ciebie.
    ej no pokaz tez swieczniki dziergane, czemu sie nie chwalisz?

    OdpowiedzUsuń