Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

wtorek, 2 czerwca 2015

596. PRÓBA OGNIOWA

Zobaczymy jak to działa z telefonu i czy można blogowac.

34 komentarze:

  1. I jak widzisz blogowanie telefonowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że powróciłaś do blogowania! pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że jesteś!
    Czekam na kolejne wpisy!
    gorąco pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj z powrotem, próba wykonana teraz czekamy na treść właściwą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A już myślalam że nic nie napiszesz....
    Co do blogowania z telefonu to może i się da, ale ja tam wolę swoje fotki podpisać, a w telefonie nie mam programu do obróbki zdjęć, a przynajmniej nie wiem czy w ogóle są wersje na telefon. Inna sprawa to taka, że wolę zdjęcie obejrzeć w większej wersji niż telefoniczna....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie kobieto wróciłaś !!! Pozdrawiam i czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zaciekawieniem przeczytałam twój wpis :) Muszę częściej odwiedzać ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice Post
    Thanks

    Wonderful Post
    Thanks

    Excellent
    Thanks

    Awesome article
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 346aa2ee7bfaf22fbba1f86cff90ff75
    website kurma
    website kurma
    sms onay

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for your explanation, very good content. 34626aa66426e3c0d5892e40bf04d991
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for your article. a7eabfe82ca8c25d19d2c02c214dc9b7
    evden iş imkanı

    OdpowiedzUsuń
  13. If you start doing any of these things,ラブドールyou're in for an unfortunate situation. Remember there are good toys and bad toys

    OdpowiedzUsuń