Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 18 listopada 2010

64.KARCZOCH JEDEN

Mowilam wam ,ze mi sie podobowuje ta zabawa wstazkami i szpilkami,ostrzegalam przeciez.Kto mial watpliwosci to nich patrzy.Stworzylam kolejnego karczocha.Tym razem mieszajac bordowa wstazke satynowa i bordowo-pomaranczowo-zlota,lekko usztywniana ,brrrrrrrrrrr





Zwylka wstazke przypinalam klasycznie zlozeniem do dolu a ta druga zlozeniem ku gorze.Pelna krase owej ozdobnej wstazki widac w ozdobnej kokardzie.Musze powiedziec,ze podoba mi sie taki sposob laczenia wstazek i efekt ladny daje.Szkoda tylko ze jednak jeszce troche niezbyt rowno mi to wychodzi...Nic to pocwicze jeszcze....

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE
emigrantko-ciesze sie bardzo ze moje twory cie inspiruja i mam nadzieje ze jednak sprowadze cie na dobra droge,tzn bombkowo -robotkowa; z czasem tez u mnie krucho ale kradne go ile moge
vilemoo-no poszalam,poszalam;dzieki
aggaw-ja mam tak malo chwil tylko dla siebie przy czworce dzieci,ze je doslownie celebruje jak sie takowe zdarzaja;dzieki za pochwaly
Magda-mam nadzieje ze bedziesz czestym gosciem skoro podaoba ci sie moja gadanina;zachecam do robienia bombek-przyjemna robota
ameise80-widzisz ty paranoja,bo u nas krawieckie sa drozsze;fakt ja je znalazlam w tym nowo odkrytym sklepie kraftowym i se mysle ze to jakis odrzut pozagatunkowy,bo szpileczki sa krotsze ale nie wszystkie takie same;niektore sa naprawde maluskie inne ciupke wieksze;smolic to nie one sa dekoracja
ssylaa-ja nikoga nie banuje;nie mam durnowatej weryfikacji obrazkowej ani moderowania komentarzy;sama tego nie znosze na innych blogach wiec u siebie unikam jak diabel swieconej wody;widocznie moze cos z serwerem bylo;ciesze sie jednak ze udalo ci sie skrobac kilka slow i teraz juz nie musisz sie zastanawiac po co te steropiany sa;chwytaj za szpilki i cekiny pokazuj cos nadziubala

22 komentarze:

  1. Ja nie wiem gdzie ty tu nierówności widzisz????
    A nie spodziewałam się, że włączenie takiej wstążki da taki rewelacyjny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna bombka! Niesamowity efekt dało użycie takiej wstążki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda!!! zawsze byłam ciekawa jak się te karczochy robi .... kurna jak sie je nauczę to juz całkiem spać nie będę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamuśka śliczny ten twój karczoch, masz cudną wstążkę :) podobają mi się właśnie takie z odstającymi trójkącikami tylko nie każda wstążka chce ładnie trzymać kształt. Po prostu świąteczny cud miód i orzeszki :)
    aaa u nas w zwykłych pasmanteriach nie ma tych krótkich a w kraftowych sklepach to wszystko jest strasznie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamuśka,Ty mnie do grobu wpędzisz...dlaczego tego wszystkiego nie pokazywałaś,jak moja łapa była sprawna...teraz to już chyba nie dam rady robić,nawet popróbować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wygląda połączenie tych wstążek i złożenia ich. Ja na Wielkanoc robiłam karczochy, a teraz jakoś nie mogę się zmobilizować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydawało mi się, że nie było mnie tu chwilę, a tu, proszę: Hafty pokończone, kursy, świeczki, cekinowe bombki, karczochy. Sama nie wiem czym się zachwycać bardziej, bo wszystko i pomysłowe, i piękne. Brawo!!!
    Pozdrawiam ciepło:)

    Dziękuję raz jeszcze za wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne
    oj chciałabym takie cuś potrafić :)

    OdpowiedzUsuń