Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

niedziela, 14 sierpnia 2011

276.KWADRACIKI PLEDZIKOWE (2)

Juz jakiś czas temu udzieram kolejne pledzikowe kwadraciki.Ochoty jednak nie miałam na ich ozdabianie haftem.Cieplam wiec w kat i tak sobie leżały aż potrzebowałam odskoczni od xxx.Szczerze to mój kręgosłup się bardziej o ta odskocznie upominał. Haftować xxx i śledzić schemat trudno w pozycji półleżącej a to się dało.W sobotę mój ból osiągnął chyba punkt szczytowy i musiałam zalegnąć trochę.Leżeć jednak bezczynnie nie potrafię,wiec kwadraciki doczekały się ozdobników a następnie sesji fotograficznej.Przedstawiam wiec wcześniej brakujący kwadracik nr 1(musiałam zamówić,bo kolekcje zaczęłam dostawać od nr 2)

Od druty

Kwadracik nr 3 tez już z haftem

Od druty

kwadracik nr 6

Od druty

kwadracik nr 7

Od druty

kwadracik nr 8

Od druty

kwadracik nr 9

Od druty

Kolejny kwadracik to już inwencja własna.Do pierwszego nr był dołączony motek białej włóczki na wprobki.Zrobiłam wiec z niej kwadracik pojedynczym ryżem.

Od druty

Czekam na kolejne 4 nr kolekcji a w międzyczasie szydełkuje kwadraciki z belgijskiej kolekcji szydełkowej.

7 komentarzy:

  1. Wesołe te kwadraciki. Ja mam tylko pierwszy numer tej gazetki ale ciągle nierozpakowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszechstronnie uzdolniona jesteś, podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna z ciebie kobitka,pięknie wyszły ci kwadraciki

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne...a przyznaj się - jest coś, co nie potrafisz zrobić...;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wielu cudnych rzeczy nie potrafię niestety,ale za pochwały dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh tez je zbieram ale niestety tylko jeden kwadracik jak narazie zrobilam... nie wiem kiedy sie wezme za reszte... podziwiam:] bardzo ladnie i rowniutko Ci wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę masz ten komplet na szydełko?
    Ja go widziałam ale tylko na stronie angielskiej i tylko do subskrybcji
    Błagam, BŁAGAM o schematy tych kwadracików!!! PLEASE !!!
    lan_ia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń