Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 4 sierpnia 2011

267.MAMY JUZ MIESIAC

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony kociaczkom ale najpierw na sekundę wrócę do szycia. Tak wiec,kolejna torba jest w trakcie szycia i fotografowania.Narobiłam już masę fotek i chyba ten kurs szyciowy podzielę na jakieś etapy.Inaczej to wpis będzie miał tysiąc kilometrów długości. Dajcie wiec mi jeszcze trochę czasu na rozplanowanie tego porządnie.
Wracając do tematu,to nasze kociaczki właśnie skończyły miesiąc.Z tej okazji wczoraj miały mala sesje fotograficzna.Łatwe to nie było,bo wiercą się bez ustanku.Już nawet trzymając w reku trudno zrobić dobre zdjęcie.Zaczynają już powoli rozłazić się po chałupie i nawet wysokość koszyka nie jest już przeszkoda.Jeden z kociaczków jest dużo mniejszy od pozostałych i dokarmiamy go butelka.Pomimo tego,ze jest taki drobniutki jest tak samo żwawy jak rodzeństwo.No to chyba czas na fotki.
zbiorowa

Od nasze zwierzeta

rudzielec-zarezerwowany

Od nasze zwierzeta

tricolor-najmniejszy z rodzenstwa

Od nasze zwierzeta

jeden czarno-bialy-zarezerwowany

Od nasze zwierzeta

drugi czarno-bialy z lekko rudawym pyszczkiem-zarezerwowany

Od nasze zwierzeta

caly szary

Od nasze zwierzeta

i szaro-kremowy(wstępnie zarezerwowany)

Od nasze zwierzeta

Jak widzicie 3 kocięta już są zaklepane.Na pozostałe tez jest zainteresowanie,ale jeszcze nie mam informacji kto konkretnie jakiego kotka chce.Sporo jednak jeszcze jest czasu zanim kotki będą mogły opuścić nasz dom.

PS.Dla zainteresowanych: myszkowy materiał kupiłam tutaj 

13 komentarzy:

  1. Prześliczne kocięta, ten cały szary jest przeslodki, a na kurs szycia torby z chęcią poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ale wyrosły. Ten najmniejszy kociaczek boski jest :) marze o 2 kociaczku ale mąż za chiny nie chce się zgodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne ale mi oczywiście najbardziej podoba się rudzielec, mam do nich słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziaki! Ten rudy najpiękniejszy :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, jak ja dawno nie miałam kontaktu z małymi kociakami, wszystkie są słodkie, ale ten rudy... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz sliczne maluchy,moje maja dopiero 2 tygodnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko tulić...słodkie kociaczki...:-)))

    OdpowiedzUsuń