Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 19 maja 2011

197.OPASKA DLA MAGDY

Jakis czas temu zglosilam chec wykonania granatowej opaski dla Smykalki,coreczki Anelagdam. Co ja sie staracha przez nia najadlam. Najpierw sobie ubzduralam,ze opaska miala dotrzec do adresatki przed 10 maja.A ja poslalam doslownie w wekend poprzedzajacy ta date, bo bez mego dola nie moglam sie zebrac z wysylka. Owego dziesiatego widze tytul wpisu na blogu Magdy "jestem rozzalona" i se mysle" ocho,to wszystko moja wina". No to wchodze na blog ,zeby sie pokalac i glowe popiolem posypac a tu zgola o czym innym. Okazuje,ze to o urodzinach Smyka a nie Smykalki. Zdurnialam do reszty. Pol bloga chyba sie cofnelam wstecz,zeby odnalesc dokladna date urodzin malej krolewny i kamien wielki spadl mi z serca,bo do urodzin jeszcze kilka dni zostalo,choc zbizaja sie wielkimi krokami.W tym tygodniu znow stracha mialam,bo nie mialam od Magdy zadnych wiesci,czy przesylka dotarla.Az tu dzis cudna wiadomosc...kopertka dotarla i na dokladke moja skromna opaska przypadla kobietom do gustu...

Od rozne robotki

Podstawa opaski wykonana na szydelku z mozliwoscia regulacji obwodu glowy( za pomoca wiazania).Dzieci tak szybko rosna,ze szok,wiec tak to sobie obmyslilam, zeby opaska ode mnie mogla posluzyc na dluzej.Dzieki temu wiazaniu mozna ja tez wykorzystac jako paseczek.
Pomiedzy przeselka opaski przeplotlam wstazeczke w kratke i udekorowalam kwiatuszkiem z koronki.Jako maly akcecik kolorystyczny przemycilam kolorowy guziczek jako srodek kwiatka.

4 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczna opaska i na szczęście dotarła na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna opaska. I świetne rozwiązanie z tą regulacją za pomocą wstążeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, nawet gdybyś się spóźniła, to naprawdę myślisz, że ja miałabym jakiekolwiek pretensje?? Żabo, było się nie stresować zupełnie :* Czy to ja nie wiem, że ludziowi się zdarzają różne rzeczy?
    Dziękujemy za piękny upominek i jak tylko złapię za aparat, a Smykasia będzie w nastroju, to pokażę jak wygląda na królewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneladgam-to nie chodzi o to czy ty bys miala pretensje a o moje wlasne sumienie

    OdpowiedzUsuń