Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 16 maja 2011

193.WEDKARSKO DLA MEZA

Obrazek ten zaczelam haftowac ponad rok temu. Mial byc prezentem dla meza na urodziny. Jednak los zdecydowal inaczej. Konczylam go juz prawie,gdy dostalismy wiadomosc o smierci mojego dziadka.Wiadomo wyjazd do Polski na kilka dni.Potem trzeba bylo dojsc do siebie i fizycznie i psychicznie. Jakos tak nie moglam sie przelamac do skonczenia tego obrazka.Kilka razy bralam w rece,cos tam dziubnelam, ale zupelnie mi nie szlo...Zostalo nie wiele,troche konturow i couching.Dokladnie w pierwsza rocznice smierci mojego ukochanego dziadka przypomnialam sobie o tym obrazku. Siadlam i skonczylam.

Od moje prace haft krzyzykowy

Jak by ktos pytal jest to tez wzor dimensions,ale tym razem haftowany zamiennikami DMC.Teraz jeszcze pranie i oprawa. Musze sie pospieszyc ,bo urodziny juz tuz tuz...

dziewczyny na wszystkie komentarze i e-maile zwiazane z RR odpowiem wieczorkiem lub jutro.Zaraz gonie na komisje lekarska gdzie beda sprawdzac czy choram faktycznie czy tylko symuluje;zlodzieje jedni;Potem gonie do mojej mamy do szpitala,bo ma dzis operacje.Nie wiem o ktorej wroce do domu i czy dam rade jeczsze siasc do komputera,wiec wybaczcie prosze chwilowy brak odpowiedzi.

9 komentarzy:

  1. o jej..to trzymam kciuki za dobre wiadomości na komisji lekarskiej...wiem coś na ten temat,bo ob 25 lat jestem na rencie...;-)
    trzymam również kciuki za Twoją Mamę,będzie wszystko w porządku,zobaczysz...
    przesyłam buziaczki Hania :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa...obrazek dla Pana Męża jest super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny obrazek i trzymam kciuki za zdrowie twoje i bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek. Mój tata by się z takiego prezentu ucieszył;)
    Duzo zdrowia dla Ciebie i Twojej rodziny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu sie udało - efekt końcowy zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, początkowo myślałam, że prezentujesz wzór a nie już skończony haft, tak pięknie to po prostu wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek jest przesliczny, te zywe kolory ... :)
    Trzymam kciuki za mame no i za ta cholerna komisje, wiem co przechodzisz... Mnie juz dawno nie wzywali i za kazdym razem jak wyciagam listy ze skrzynki, to mi serce mocniej bije, ze moze to wlasnie bedzie teraz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka dla mamy , powodzenia na komisji a obrazek świetny !

    OdpowiedzUsuń