Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

środa, 27 listopada 2013

575.POSTĘPY W MIKOŁAJU

Dziś szybko i bez zbędnej pisaniny. Wpadam  pokazać postępy w banerku z mikołajem.


Od inne prace 2013


Szalu wielkiego nie ma ale zawsze trochę xxx do przodu. No to do następnego....

PS Wszystkim potrzebującym i proszącym pod poprzednim wpisem posyłam WIELKIEGO kopa w siedzenie ....niech wam robótki lekkie będą hihih

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się wspaniale. Jest już więcej niż mniej. Szkoda byłoby go nie dokończyć przed świętami, życzę więc czasu, czasu, czasu, aby było to możliwe. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaja już prawie widać, życzę wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  3. szału nie ma? Tobie robota się w rekach pali nawet bez kopa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za kopa... Mikołaj nabiera kształtów konkretnych :)

    OdpowiedzUsuń