Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

wtorek, 1 października 2013

560.OSTATNIE HAFTOWANKI

I znowu mnie nie było tutaj dni kilka. Nie to żem blog znowu porzuciła ,ale po prostu kręgosłup mi posłuszeństwa odmówił i ciężko mi było siedzieć przed kompem bez ruchu.Ja to mam jakiś dziwny ten kręgosłup,bo jak już mi siadzie to ja ani siedzieć ani leżeć nie dam rady.Najlepiej to bezustannie chodzić...ale ileż można...
Z doskoku wiec,aby dać nogom odpocząć a szczególnie mojej biednej kostce, troszkę pohaftowalam ostatnio. Walnęłam dwa obrazki z RR sercowego i oba są już w drodze do Polski. Niestety drugi obrazek ma fotkę w fazie końcowej,bo jak skończyłam to mój prywatny pocztylion stal już nad moja głową i musiałam pędem pakować do koperty.


Od moje prace xxx 2013

Od moje prace xxx 2013

Niniejszym ten RR ogłaszam za zakończony dla mnie. Mam już w domu swoja kanwę na której muszę wyhaftować ostatni obrazek,bo nie miałyśmy kompletu w tej zabawie.Kolejne dwa hafciki tez kończą dwa równoległe RR na FB. Posyłam kanwy i czekam tylko na swoja szmatkę.


Od moje prace xxx 2013

Od moje prace xxx 2013

Teraz czas zabrac sie za hafciki z RR herbacianego i ciasteczkowego,który tez zbliża się ku końcowi. Oprócz tego trochę podrutowalam ale to już w innym wpisie no i oczywiście wełence tez odpocząć nie dałam. To do następnego....

9 komentarzy: