Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 5 września 2013

548. ZALEGLOSCI DRUTOWE

Widzę, ze moja długa nieobecność na blogu odbiła się znacząco na ilości osób odwiedzających i komentujach. Pretensji mieć nie mogę,bo to ja ciała dałam ale było by mi bardzo milo zobaczyć trochę więcej komentarzy.
Jak tytuł mówi tym razem będzie u mnie drutowo. Zdjęć dużo mniej,bo letnia pora i opały dzierganiu nie sprzyjają. Najstarsza zaległą moja praca jest chusta zrobiona z mojej własnej wełenki. Najpierw sama ja farbowałam,uprzędłam w singla i oto moja chusta w rożnych ujęciach


Od druty

Od druty

Od druty
Od druty

Kolejna mini robotka z mojej własnej wełenki jest sukieneczka dla psiuni(owa pokażę innym razem)


Od druty

Od druty

Rozpoczęłam już tez sezon świąteczny za sprawa Tytani,która mi co raz na ambicje najeżdża na fb. Pokazała w nordyckiej grupie co to miszczowie sprzedawać zamierzają. Spodobało mi się bardzo ale takiej kasy to ja za ubranko na świecznik nie dam. Usiadłam i po dwóch godzinach gotowe


Od inne prace 2013

Obecnie na drutach mam bliźniaczą chustę tej powyżej.Znów moje farbowanie i moja przędza. Zostało mi 20 rzędów do końca i przemoc się nie mogę do dalszego dziergania.


Od inne prace 2013

Sprężać się muszę z ta robota,bo niedługo zaczynamy nowy wyścig bombkowy z Tytania....

10 komentarzy:

  1. Mamuska, jak zapomnialas to Ci przypomne jak jest z komentarzami. Im sie wiecej komentuje u innych, tym wiecej komentarzy u siebie:) Widze to samo na blogach dziewczyn, ktore czesciej niz Ty pisza, ale same nigdzie nie komentuja - tez maja komentarzy pod swoimi wpisami jak na lekarstwo.
    Ciesze sie, ze wrocilas:0 A ze robotki sa dobre na wszelkie smutki i problemy, to juz dawno na moim blogu glosilam:)
    Trzymaj sie!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania jak sie nie bylo kilak miesiecy na blogu to i sie nie komentowalao innych;poza tym sorry ale jesli nie mam nic ciekawego do powiedzenia to sie nie odzywam wcale

      Usuń
    2. No to nie masz co zebrac o komentarze od innych:P

      Usuń
  2. Super że jesteś z powrotem :) Chusta niesamowita a te kolorki po prostu genialne ;) Sukieneczka śliczna i ciekawa jestem jak psiunia będzie w niej wyglądać. A co do drugiej chusty to bierz się do roboty bo jestem ogromnie ciekawa efektu końcowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wyścig bombkowy znowu? Poprzednim napatrzeć się nie mogłam i ślinotok miałam bo tak cudne są a teraz okazuje się, że to nie koniec??
    Chusty extra, kończ, zima idzie! Ale psiak nie zmarznie a Ty zadbałaś też o nastrój :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaliczylysmy z Marta ksiazke ale na adwetowy kalendarz bomkowy (24 szt) juz nam zabraklo czasu ,wiec mamy zamiar nadrobic braki.

      Usuń
  4. piękne chusty i to opakowanie na świecznik, czyżby wzór był z bombek?
    sasanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta śliczna, ciekawa jestem kolejnej.
    Pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te Twoje drutowe dzieła... a to Twoje przędzenie farbowanie... dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń