Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 11 czerwca 2012

487.SZTALUGA I PUDELKO PO RAZ PIERWSZY

Kiedyś musi być pierwszy raz. Pogrzebałam wiec w sieci,podpatrzyłam,obejrzałam kursiki(dzięki wam dziewczyny) i postanowiłam się zmierzyć ze zrobieniem pudelka na kartkę. Bardzo skromniutkie ale takie miało być w założeniu
Od papierowe warjacje
Do pudełeczka powstała sztalugowa kartka z podziękowaniami dla pani katechetki.
Od papierowe warjacje
Od papierowe warjacje
Od papierowe warjacje
i tu już kartka spakowana do pudełeczka
Od papierowe warjacje
Jakość zdjęć wybitnie do dupy,ale jakoś aparat nie chciał współpracować a do tego buro za oknem, wiec i o dobre światło trudno. Zgłaszam moje wypociny do Titani i idę nakarmić kury na FB....

14 komentarzy:

  1. no to pierwsze koty za płoty...
    sztaluga i pudełeczko bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło :) Też muszę kiedyś tej kartki spróbować :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo profesjonalnie, świetne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne:)
    kury głodne? no tak, nakarm, nakarm :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Spisalas sie na medal!
    Pani katechetka, na pewno bedzie zadowolona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Debiut baaaardzo udany :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełko ciekawe:))
    bardzo ładna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kartkowo-pudełkowy komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Początek juz za Tobą i to bardzo dobry początek :) Piękna pamiątka dla katechetki. Pozdrawiam i liczę ,że to nie ostatnia praca pudełkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są takie karteczki. Aż szkoda, że sama nie robię takich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszła karteczka i pudełeczko również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartka i ten motylek na pudełku dopełnia dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre początki, brawo! :)
    pani katechetka taka uśmiechnięta na tym zdjęciu, nie wiem czemu ale Jolantę Pieńkowską z tv mi przypomina ha ha ha :P
    b. ładna kartka, dużo ozdób dałaś. Nauczyciele to jednak dobrze mają! :)

    OdpowiedzUsuń