Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

środa, 4 kwietnia 2012

463.ZAKUPY BELGIJSKIE

Juz nadmieniłam,ze w sklepie naziemnym tez mnie powiodło na pokuszenie i strasznie zgrzeszyłam. Czas na spowiedź

Ponownie bloki papierkowe

Od maniactwo zakupowe

i pojedyncze papierki

Od maniactwo zakupowe

Przecudna książka z technika cartonage(od dawna już zamierzam poczynić próby w tym kierunku). Kupiłam ja ze względu na tematykę jak bliska mej duszy -rożne akcesoria hafciarko- robótkowe.

Od maniactwo zakupowe

a w niej można miedzy innymi znaleźć takie cuda

Od maniactwo zakupowe

Od maniactwo zakupowe

serwetki(już wykorzystane do robienia papierków własnoręcznie)

Od maniactwo zakupowe

makery clover do robienia kwiatków(dziecię moje pragnie spinki z takowymi kwiatkami)

Od maniactwo zakupowe

nalepy wielkanocne

Od maniactwo zakupowe

pudelka z dziurami pakowane po dwa

Od maniactwo zakupowe

gipsowe skarbonki - krówki (Jakub zapragnął, bo mu się świnia już znudziła i chce inna skarbonkę do własnoręcznego malowania)

Od maniactwo zakupowe

jajca

Od maniactwo zakupowe

kwiatuchy,mini pomponiki i drewniane sabotki

Od maniactwo zakupowe

klej 3D ,drewniane połówki jajek i insze duperele

Od maniactwo zakupowe

baza do notesu,3 pudry do embrosingu (kolory przekłamane),pieczątki i zaczepy do zawieszek

Od maniactwo zakupowe

pisak do embrosingu oraz zawieszki

Od maniactwo zakupowe

Kupiłam jeszcze 3 insze drobiazgi ale o tym na razie cicho sza ,bo tajemnica się rypnie...Acha i dzięki Titani wydalam kolejne euracze na Amazon.fr ...przesyłka w drodze

Ten wpis miał być publikowany wczoraj ale ze musiałam się pochwalić hafcikami to w miedzy czasie doszła jedna z książek z Amazona

Od maniactwo zakupowe

i kilka kwadracików dla przykładu

Od maniactwo zakupowe

Od maniactwo zakupowe

15 komentarzy:

  1. Wow! Poszlałas kobieto! A wyjasnisz co to za technika cartonage, bo w zyciu nie slyszalam, choc podobne rzeczy co na zdjeciach juz widzialam na blogach:)Makery do kwaitkow i u mnie widzialam, bylo ich chyba ze 4 rozne rodzaje, ale caly czas sie zastanawiam czy kupic czy nie? A mysle juz chyba od miesiaca:P
    A ze mnie sie dzis pan w kasie smial, jak kupowalam naszywki za 1,5$ i bralam je na kupon 40%! Az szyderczo mi zwrocil uwage, ze zaoszczedzilam 60 centow. W drugim sklepie natomiast kupowalam za 1$ i tez na 40% kupon:P A co, 40 centow piechota nie chodzi:P Taka to ja jestem rozpustna:P
    Ciekawa jestem czy jeszcze cos kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cartonage to technika robienia pudelek roznego typu i gatunku;sa to pudelka obklejane tkanina;nawet widzialam matrialki samoprzylepne do tej techniki ale cena 5 euraczy za rozmiar A4;dla mnie drogo

      Usuń
    2. a tak jeszcze a propos to ty chyba najwazniejszy zakup przegapilas

      Usuń
  2. Aleś poszalała,teraz tylko znaleźć czas i działać. Przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to zaszalałaś, nie ma co:):)
    najbardziej interesują mnie te pudełka z dziurami,chyba jeszcze takich nie widziałam i ciekawa jestem do czego i jak je wykorzystasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zakupy :) powodzenia w tworczosci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zakupy:) A gipsowe krówki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. istne szaleństwo zakupowe! choć techniki, o których piszesz nie są mi znane, to zakupy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mamuska jak widze to Ty zakupoholiczka jestes,ale mimo to zakupy zrobilas swietne,a co do pozycji ksiazkowych to naprawde ciekawe pozycje...no to teraz do roboty i chwal sie kochana chwal...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemne grzeszki ;)
    tylko pozazdrościć takich świetnych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejusiu:)) Ale piękne zakupy tylko szaleć teraz robótkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogło mnie tu zabraknąć :) Jak zakupy to i ja :) Mamuśka piękne zakupy poczyniłaś. Niektóre nie wiem do czego służą ale to już moje nikłe rozeznanie w niektórych tematach :) Książkę o robieniu szydełkowych kwiatków też kupiłam i czekam na jej dostawę . Twoje są kwadraciki ale cudne :) Pozdrawiam ,nie ma to jak same sobie kupimy prezenty na zajączka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no, no niezłe zakupki
    ksiązka z embroidery jest piękna! cuda w niej!

    no i widze, ze granny square zaczyna goscic coraz cześciej :)

    OdpowiedzUsuń