Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

środa, 7 marca 2012

442.HERBATY ODSLONA TRZECIA

Pięknie żarło ale zdechło...jakoś z deczko utknęłam z tym haftem i zbyt dużo nie przybyło.Dzis się trochę zadymiło i dobrze bo wstyd by było pokazać takie marne postępy.

Od w trakcie haftowania

Jak widać czas najwyższy aby przełożyć tamborek, co niniejszym poczyniłam i przy okazji pstryknęłam fote całości.

Od w trakcie haftowania

Juz niewiele do końca...dymki dokończyć i uszko dohaftowac. Żeby tylko łapa przestała bolec,bo lewa ręką to kij nie haftowanie...i jeszcze ten tamborek nieszczęsny,ale tylko przy jego pomocy udaje mi się robić xxx lewa łapą...

8 komentarzy:

  1. Haft hafcikiem, ale czy dołek przeszedl? Mam nadzieje, ze tak:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z tymi dolkami to u mnie jak na hustawce;jak mocno boli kika dni z rzedu to i dolek wiekszy;jest jak jest lepiej nie bedzie

      Usuń
  2. Piękna herbatka!! :) Zdrowia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygląda, fajnie dobrana mulina :) życzę poprawy samopoczucia!

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie z tego piękny hafcik, jak skończysz. z resztą już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. juz do konca duzo nie zostalo...wychodzi bardzo pieknie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbatka wychodzi rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń