Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

piątek, 24 lutego 2012

432.ZAKLADKA DLA KOCIARY

Pewna osóbka lubiąca kotki, miała niedawno urodziny. Na biegu wiec haftowałam ta malusia zakładeczkę z kocurkiem.
Tu kociaczek z przodu i zamiast mini dzwoneczka-nie posiadałam tak maluśkiego na składzie- ma zawieszkę z guziczka FIMO mojej produkcji

Od moje prace xxx 2012

Haftowałam go mulinka własnoręcznie już kiedyś ufarbowana a dzyndzelek u dołu tez sfabrykowałam po wpływem impulsu. Tyl zakładki bardzo skromny, bo tylko napisik "tu czytam", ale w ichnim języku,czyli po niderlandzku.

Od moje prace xxx 2012

Obdarowana była zachwycona, co mile łechta moja próżność...

10 komentarzy:

  1. Super wygląda ta zakładeczka, a co do napisu na tyle, to łamałam sobie głowe od momentu zobaczenia go na forum :P myślałam że już całkiem zbzikowałaś i literki na chybił trafił dobrałaś i wyszyłaś :P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie Madziu;jak wiesz ja mieszkam w kraju dwu a nawet trzyjęzycznym; najczęściej używane to francuski i właśnie niderlandzki (znany tez po nazwa holenderski;chciałabym się go kiedyś nauczyć ale kiedy...na razie uczę się pojedynczych slow od maluchów,bo te władają nim biegle...ja porządnie umiem powiedz jedno zdanie ale jest ono niecenzuralne,hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. zakładka super! wyszedł taki tęczowy kotek :) myślę, że może się podobać nie tylko kociarom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wyszla,dlatego nie dziwie sie obdarowanej,ze sie podobala...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna zakładeczka, napisu co prawda nie rozszyfrowałam ale osoba do której trafi z pewnością go odczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napis w orginale brzmi "ik lees hier" czyli doslownie tlumaczac ja czytam tu

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ta zakładka! http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń