Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 24 listopada 2011

367.QUILLING-OWE WPROBKI

Zakupiłam sobie igle i paczkę paseczków papierowych,bo już od dluuuugiegoooo czasu pragnęłam popróbować tej techniki. Wydawała się prosta ale tylko się wydawała.Owszem zwijanie to nie żadna sztuka i każdy głupi potrafi ale co i jak zrobić aby te zawijaski się identycznie rozkładalny potem w środku to już wyższa szkoła jazdy i pewnie lata praktyki.Polki co mi wychodzi średnio na jeża z przegródkami. O tak ci wychodzi

Od rozne robotki

Jak na pierwszy raz tragizmu nie ma ale do perfekcji to mocno daleko...

9 komentarzy:

  1. Pierwsze koty za płoty, teraz już pójdzie jak po maśle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też zamierzam spróbować tej metody:) strasznie podoba mi się kalendarz adwentowy:) ja też zaczęłam ale nie wiem czy uda mi się skończyć:)zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo !!! Ja chyba mam za mało cierpliwości na to zwijanie i jeszcze jak piszesz wszystko miałoby być identyczne. Czuję ,że mogła bym w przypływie nerwów znęcać się nad paseczkami :(
    Dlatego jestem pełna podziwu za Twoje początki i kibicuje dalszej praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, ładniutki kwiatek jak na pierwszy raz, ja tam niedociągnięć nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to są specjalne paseczki ? Ja myślałam o zakupie niszczarki do dokumentów . Ale ty mnie dobijasz co chwilę jakieś cacko pokazujesz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa technika ale chyba nie na mój brak cierpliwości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna technika, kwiatuszek cudny :) Jak na pierwszy raz wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna technika a Tobie bardzo ładnie poszło :) jeszcze trochę takich kwiatuszków a z Twoim talentem dojdziesz do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kup sobie szablon(linijke) z dziurkami różnej wielkości wówczas będą równe kółeczka a potem płatki

    OdpowiedzUsuń