Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 10 listopada 2011

357.SAL DE LISELOTTE

Niedawno odkryłam jeszcze jeden Sal na francuskim blogu Lisellote. Co tydzień dostajemy nowy schemacik mini choinki do wyhaftowania.Ja jestem daleko w tyle za murzynami,bo dziewczyny haftować już będą piątą choinkę a ja mam dopiero pierwsza.Tak to jest jak się późno zaczyna.
Specjalnie do tej choinki ufarbowałam mulinę farbkami do tkanin Decorfin. To takie farbki co malujesz tkaninę pędzelkiem lub gąbka,zostawiasz do wyschnięcia i utrwalasz żelazkiem. Kolorki wyszły tak jak chciałam : zielono-czerwona -złota.

Od rozne robotki


Z tym ze mulina po tym zabiegu zrobiła się sztywna jak metalizowana.Poza tym w trakcie haftowania zloty się jakoś zmatowił i wygląda jak brązowy.Pierwszy i ostatni raz zrobiłam taki eksperyment.Moja mala choineczka wygląda tak po dołożeniu koralików.

Od moje prace haft krzyzykowy



Od moje prace haft krzyzykowy


Od moje prace haft krzyzykowy

Teraz muszę dogonić dziewczyny,ale szanse mam marne...

3 komentarze:

  1. choineczka bardzo ładna,
    kochana wiara czyni cuda a ja wierze że je jeszcze przegonisz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy twoim tempie to na pewno je dogonisz:)))
    Choineczka bardzo fajna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń