Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

niedziela, 18 września 2011

304.OGLASZAM JESIENNY SAL

Naszło mnie dziś nagle na jesienne motywy,które już od jakiegoś czasu zamierzam wyhaftować ale jakoś się nie składa. Pomyślałam, ze w kupie raźniej i bardziej motywująco.Niniejszym ogłaszam, wiec Jesienny SAL.



Do wspólnego haftowania właśnie motyw dyni z banerka,a wzorek znajdziecie TUTAJ.
Zaczynamy od 1 października a postępy w haftowaniu będziemy pokazywać we wtorek.Czekam na chętne osóbki.

LISTA UCZESTNICZEK
1.mamuska73
2.Anek73
3.mamasia
4.Susan
5.misz-masz barbary
6.poplatany swiat
7.barbaratoja
8.skaleczka
9.Sylka
10.haftytiny
11.sabriel89
12.tojatenia
13.Anula
14.oura512
15.eda-1
16.justa35
17.Agata
18.summer21
19.kaia95450
20.haftyska
21.Judysia
22.Wredula
23.Beskidzka Zima
24.pelasia

39 komentarzy:

  1. Ja! Ja! Ale może zacznijmy od 1 października? Wtedy będzie większe prawdopodobieństwo, że skończę :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale do wzorku nie mogę się dostać, bo mi żąda hasła :( Mogłabyś wysłać mi go na pocztę?

    ak.anek@wp.pl

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu zmienilam ustawienia albumu wiec juz spokojnie mozna sie dostac do schematu a myslalam wlasnie o pazdziernika i nie wiem czemu napisalam listopad;juz poprawilam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten wzorek i chyba się skuszę:) Mam nadzieję,że do 1.10 dojadę do domu,żeby zacząć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej!!! Mam jakąś niemoc tworczą... Ale ten wzorek tak mi sie podoba, ze warto niemoc zawiesic na kołku ;) Zatem zgłaszam się ;) Wzorek przecudnej urody! Lubię ten styl

    OdpowiedzUsuń
  6. oj taki cudny ten wzorek że chyba też się skuszę
    mam tylko nadzieję że za moje wolne wyszywanie nie będziecie biły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczaki mam problem ponieważ nie wydrukowało mi wzoru góry dyni tego zielonego

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzór, ale niestety nie dam rady. I jeden SAL, i poród, i niedokończony wzór, i pilny haft, i drugi SAL. Nie dam rady, ale trzymam kciuki za Wasze hafty:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek bardzo ładny i się z chęcią dołączę do Pań krzyżykujących :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze ja;-)
    Lubię zabawy, gdzie wszystko zależy ode mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym się skusiła, ale zupełnie nie wiem jakie miałabym dla niego zastosowanie...

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze kusisz kobieto niedobra oj kusisz :P na dynie mam ochote od kiedy sasanka ja popełniła wiec sie zapisuje ;) oby tylko nie było tak jak z motylem :P:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie spodobał się się ten wzorek więc i ja się dopisuję :)Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja się też chętnie dopisuję do zabawy;) a można zacząć wcześniej wyszywać?Już mam pomysł na wykorzystanie hafciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli mogę, chciałabym się przyłączyć, będzie to mój pierwszy SAL : D

    OdpowiedzUsuń
  16. mała poprawka nie zaczynam wcześniej wyszywać pomyliło mi się z rr to mój pierwszy sal więc nie wiem o co chodzi ale wyszywa z Wami ;) czy zrobić osobna kategorię na blogu?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten wzorek. Zapisuję się i ja. Mam nadzieję, że znajdę czas i uda mi się do 1 października pokończyć zaczęte prace i przystąpić do haftu dyni.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się ten wzorek i chętnie zapiszę się do zabawy!-)
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do zabawy. Dynia mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ fantastyczny wzorek!!!!!!!!!!!!
    szkoda, ze ja teraz DIMka na cito muszę, bo chętnie bym z Wami usiadła przed kanwą dyniową:)))
    udanego haftowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta dynia mnie urzekła, wiec chyba i ja dołączę do haftującego ją grona:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. jejciu ja chyba do końca życia nie skończę moich słoneczników!!!!
    A co tam..... ZAPISUJĘ SIĘ.... bawię się z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  23. z przyjemnością się przyłączę, bo motywy dyniowe juz od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no moze teraz zapisze moj komentarz. Mniemam ze zostalam wpisana na liste:) Udusic czy nie? hehe Ok skusze sie tylko poprosze o jeszcze jedno "m"

    OdpowiedzUsuń
  25. may I join your sal ? I'm french and understand english, but not polish. Thanks.
    kaia95450@laposte.net

    OdpowiedzUsuń
  26. Bien sûr, vous pouvez vous joindre à la SAL. Vous avez un blog? Fournir un lien, s'il vous plaît. Vous pouvez m'écrire en français.
    Je suis très heureux que vous visitez mon blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. ale fajna zabawa. Niestety tym razem nie mogę się zapisać bo mam niewypełnionych kilka zadań a czasu na xxx jakoś tak mało. Może następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten wzór!
    Już wydrukowany, zaraz pędzę po mulinę! Proszę mnie dopisac do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm wyszłam jako anonim :) już się poprawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też bym prosiła o dopisanie do listy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeżeli mogę to i ja sie dopiszę. Przemyslałam, i powinnam sie wyrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. już zapisałam się u Ciebie na sal na Złotych Rączkach, cudowny jesienny liść. A ta dynia tak pasuje do kompletu.Nigdy nie uczestniczyłam w żadnych zabawach, ale nabrałam ochoty.
    Dopisz mnie też, proszę

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem rowniez zapisana u Ciebie na salowy listek.Jednak jak zobaczylam dynie chcialabym i ja tez miec u siebie.Jesli mozna sie jeszcze dopisac to chetnie skorzystam.Na forum jestem jako pelasia.Nie mam swojego bloga,ale moze kiedys uda mi sie go zalozyc.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Zycze powodzenia dziewczyny bo wzorek masywny he he.

    OdpowiedzUsuń
  35. tak sobie myślę, że fajnie byłoby podlinkować nasze imiona na liście uczestniczek, żeby po kliknięciu być odesłanym do naszych blogów - ja nie znam większości z was i nie wiem gdzie was szukać, a z chęcią śledziłabym postępy... Dałoby się to zrobić...? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja mam takie pytanie... Czy są jakieś wytyczne dotyczące pierwszego SALowego posta?

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba będę potrzebowała bardziej czytelnego schematu. Pomarańczowy jeszcze jako tako (chociaż nie ukrywam że ciężko), ale zielonego to już raczej nie odczytam. Ma któraś z uczestniczek bardziej czytelny wzór?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja niestety w zeszłym roku nie skończyłam dyni, ale teraz zabrałam się za dzierganie. Może uda mi sie skończyć w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń