Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

środa, 8 czerwca 2011

215.NA MAJOWA KARTKE

Mam hafcik na majowa karteczke ,na biegu wykonany ostatniego dnia owego miesiaca.

Od moje prace haft krzyzykowy

Znowu tylko z czesciowym wykorzystaniem schematu,bo powinna byc jeszcze rameczka dohafcona,ale ta mi sie wybitnie nie podobala. Hafcik zrobiony atlaskowa mulinka, oprocz doniczki, ktora jest zrobiona cieniowana mulina.Teraz jeszcze trzeba zrobic karteczke, ale pewnie zrobie je hurtowo, bo ta z kwietnia tez jeszcze nie zrobiona. Nic to do konca grudnia mam czas na prezentacje wszystkich gotowych kartek.

Jak co roku posadzilam wirtualne drzewko.Bardzo prosze o odwiedziny http://mamuska73.posadzdrzewo.pl/

3 komentarze:

  1. Piękny kwiatek doniczkowy mój w realu mi nie zakwitł:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka śliczna, drzewko odwiedzone:) Kiedyś słyszałam o tym programie i chyba też zasadzę swoje lol

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszedł ten kwiatek:)

    OdpowiedzUsuń