Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 6 czerwca 2011

213.CARS SALLY

Zeby nie bylo,ze jeczalam o wzorki a haftuje cos zupelnie innego. Zaczelam ,wiec i jeden z samochodzikow.Jeden z tych dwoch co prawda, ktorych nie szukalam,bo te akuracik zakupilam w zestawikach(po 14 euro za sztuke). Jak odnajde moj wzornik muliny DMC(gdzie ja go wsadzilam?) ,to opracuje klucz kolorow do tych dwoch schematow. Mysle sobie,ze na tej podstawie mozna tez smialo haftowac te wieksze obrazki,bo normalnie kolorystyka poszczegolnych samochodzikow powinna byc zachowana.
Dobra czas pokazac zaczatki haftu.

Od w trakcie haftowania

Wiele tego nie ma, ale ostatnio haftuje znowu milion rzeczy na raz a poza tym to moge haftowac tylko wtedy jak Jakub spi.Niesodzianka ma byc...

3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie:) Powodzenia w realizacji planów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. będę śledzić postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Początek już jest, niebawem zaskoczysz nas resztą.

    OdpowiedzUsuń