Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

niedziela, 13 lutego 2011

114.ROSNIE WAM/NAM KONKURENCJA I BEDZIE CANDY

Na dowod tego,ze zakupy zostaly wykorzystane juz w jakims stopniu,pokazuje co w tamtym tygodniu natworzyla Zuzia.
Przy mojej pomocy ozdobila pudeleczko na prezent dla swojej nauczycielki.



A to karteczka z zyczniemiami dla tej samej pani z okazji jej urodzin

przod 

 i srodek

Dwa dni pozniej urodziny juz 17,miala nasza Sara,wiec Zuzia zrobila tez kartke dla siostry

przod 

i srodek

Z wykorzystaniem gratisowej ramko-bazy powstala taka jeszcze karteczka.

Natomiast na bazie steropianowej Zuzia uczepila cekiny i stworzyla takie serducho,ktore wlasnie bylo prezentem schowanym w pudeleczku powyzej.



Cos mi sie zdaje ze rosnie nam kolejna handmaniaczka;
CZAS NA CANDY- skoro jest 50 osob obserwujacych. Niniejszym oglaszam:

CANDY WALENTYNKOWO-URODZINOWE
Zgloszenia przyjmuje do 8 marca a losowanie odbedzie sie 9 marca czyli w dniu moich urodzin.Co bedzie do wygrania?Sama jeszcze nie wiem dokladnie,ale jak widzicie po moich zakupkach roznosci ci u mnie dostatek i jest czym sie dzielic.Systematycznie bede cos wybierac i wam pokazywac co dokladam do pudeleczka ze slodkosciami.Zasady jak wszedzie
1.Komentarz tylko i wylacznie pod tym wpisem
2.Podlinkowane zdjecie w bocznym pasku na blogu oraz mala informacja o moim candy w jakims wpisie.
Zapraszam serdecznie
Zaczynam wkladac rzeczy do naszego pudeleczka z prezentami
-stempelki

-wlasnorecznie wykonane serduszko

16/02/2011 kolejne slodkosci dokladam do pudeleczka
papiery dekoracyjne

2 bazy karteczkowe z okienkami i papierek z bukietem bratkow


filcowe motylki i serducha z ostatnuch zakupow

3 wstazeczki i pojedynczy "dziuracz"z do haftu matematycznego lub pergamano

serduchowa mini ramka,rozyczki;insze kwiatki i nalepiane serducha

 ciag dalszy nastapi....czym wiecej bedzie chetnych tym wiecej prezentow wyladuje w pudeleczku

20/02/2011 przybylo chetnych na slodkosci to dokladam do pudelka  4 kawalki kanwy w kolorach : czerwony ,zolty,blado niebieski i niebieski oraz kanwe brazowa i 6 mulinek ,ktore byly dolaczone do gazetki z haftami

kolorki sa przeklamane bo w realu kanwy maja bardziej nasycony kolor
06/03/2011
och jak duzo chetnych na moje slodkosci;dkoladam wiec kolejny fant do pudeleczka

tym razem zestaw do haftu DMC


W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE
Iwona -juz wlasnie zaczynam pokazywac co powoli z tych zakupow powstalo;jutro pokaze co ja nawydziwialam
Haneczka-bo ja tak lubie wodzic na pokuszenie
KasiaS-oczywiscie,ze kobiety kochaja zakupy,a ja w szczegolnosci
szalenka-zgodnie z obietnica oglosilam candy i zagladaj do mnie a dowiesz sie co z tych zakupow powstanie
chica111-a tam zaraz cisnienie podnosze;moze masz racje z tym,ze jednak oni(obcokrajowcy) podchodza do wszystkiego bardziej na luzie ale ja smole taki luz ;np: dziecko po ciezkiej operacji,na intensywnej terapii gdzie wiadomo rozne aparaty dzialaja a mama siedzi i przez komore gada;tak jakby ja nic nie obchodzilo,ze komora zakloca dzialanie aparatury medycznej i moze to zagrazac zyciu i zdrowiu jej dziecka;ze juz nie wspomne o tym,ze przeciez obok tez sa inne chore dzieci i nawet same glosne mowienie zakloca ich rekonwalescencje

40 komentarzy:

  1. Śliczne prace :)
    Oczywiście zapisuję się na candy i jestem pierwsza :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też...może mi się uda... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta, hihhi
    A poza tym zdolniacha z tej Zuzi, jak nic jedna z nas:)
    I najważniejsze: już teraz życzę wszystkiego naj, najlepszego z okazji urodzin
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale gapa ze mnie ;-) zapomniałam POCHWALIĆ prace Zuzi...Mamuśka,teraz będziesz miała konkurencję,nie tylko w świecie internetowym,ale również w domku... :-))
    buziaczki....:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Zuzię wciągnęło kartkowanie :) I oby tak dalej!
    A że łasuch ze mnie jakich mało to nie przepuszczę okazji na takie słodkości :) Pozdrawiam!
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. prace Zuzi są SUPER! no Twoje także mi się podobają :P :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i ja sie zapisze na te niespodzianki :) Pozdrawiam!
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie może mnie tutaj zabraknąć, wszak w doborowym będę towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj !
    Teraz ja ustawiam się w kolejce do Candy.
    Pozdrawiam IZa N-P.

    OdpowiedzUsuń
  10. :) no to zapisuje sie i ja ...długo sie zastanawiałam - nie chciałam odbierać szansy koleżankom ;) Ale coraz ciekawiej zaczyna sie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolne dziewczę z twej córki:) Na cukierasy zapisuję się a jakże inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przecudowne cudeńka ... Oj rośnie rośnie konkurencja :D Staje i ja w kolejce po słodkości :D www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie się zapisje i zapraszam na candy do mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszące candy, zapisuję się i ja :)
    lusaka.ma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już na sam stempelek się kuszę, ach jaki śliczny! A papiery i pozostałe słodkości, mmmm, jak miło byłoby wygrać :)
    Zuzia zdolna bardzo, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. O.o dzieki za cynk o twoim candy ;) Nie spodziewałam się tylu cudowności! Piszę się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga, dzięki za komentarz na blogu... cieplej na sercu się zrobiło...
    Zuzia ma zdolności po Mamie, więc to oczywiste, że prace genialne.
    A na candy... pewnie też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdolną masz córcię, oby tak dalej ...
    A na candy - zapisuje się, może mi się powiedzie w losowaniu.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem candoholikiem:) więc nie mogę przejsc obojętnie:) pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziękowałam za zaproszenie i zapomniałam się zapisać. Niniejszym to czynię;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym, chciała:) Staje w kolejeczce po te pyszności:)
    Zapraszam również do mnie na candy:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Na takie słodkości z chęcią się zapiszę, a konkurencja rośnie nie lada ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz dla nas same cudeńka, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiscie, ze sie zapisuje. Zdolniacha nam rosnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. super gifts, I got in line too:)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Prace sa sliczne,widze ze masz kolejna zdolniache w domku oprocz siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy mogę bo nie posiadam bloga :) . Z przyjemnością pooglądałam wszystkie piękne prace i jeszcze raz dziękuję za cudną karteczkę.
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin . Bożena - Benia
    bonnaaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. grzecznie staję w kolejce...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Skusiły mnie twoje słodkości, więc i ja się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie tu u Ciebie.
    Piszę się na te cukierasy i ja.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez sprobuje szczescia:))dzis moje urodziny wiec moze ten dzien i gten wpis okaza sie szczesliwe:))))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  32. takiej góry prezentów nie można przegapiać
    jakże ja jestem chętna na zgarnięcie tych rarytasów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. wystarczy dla mnie miejsca w tej kolejce?
    mam same dobre myśli, to może mnie wylosujesz...?

    OdpowiedzUsuń
  35. Po takie słodkości warto stanąć w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, jakie cudności!Aż chce się je mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej...Jak tu się nie zapisać? Mam jednak problem z umieszczeniem zdjęcia w bocznym pasku...nie umiem po prostu. Jest więc w ostatnim poście.
    Gorące życzenia urodzinowe przesyłam i na moje -również urodzinowe- Candy zapraszam...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  38. poprosze o te cudenka i skladam serdeczne zyczenia
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Uff, udało mi się umieścić zdjęcie z linkiem (metodą prób i błędów hehe). Jak tu się nie zapisać jak tyle "słodkości" czeka na zwycięzcę!!!! Jeszcze nigdy nie wygrałam, ale grunt to dobra zabawa:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń