Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 16 grudnia 2010

81.I JESZCZE RAZ SKARPETA

Moze juz ostatni raz ja pokazuje jako prace "w toku". Mam cicha nadzieje uporac sie z haftowaniem do piatku.Nie wiem czy zdaze ze wszystkimi mendowatymi suplami fracuzowatymi i z konturami ale jak nie bedzie znowu jakiegos niespodziewanego "przemarszu wojska" to same xxx powinam pokonac przez tydzien. Tym bardziej ze juz wszystkie SAL-e pokonczylam...choinke tez ale pokaze dopiero w niedziele...moze juz zagospodarowana..moze
Dobra,dosc gadania,bo robota czeka...tak w piatek wygladala moja skarpeta



Obecnie mam juz troche wiecej....Kolejna odslona juz w piatek..Trzymac kciukasy abym skonczyla

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE

Haniu-bardzo dziekuje za pochwaly i juz nie marudze nad swoja robotka
nitkowa czarownica-witaj w moich skromnych progach ,dziekuje i zapraszam czesciej
Kasia S-no nie jest fatalnie ale nie jest tez idealnie;patrzec na nia moge wiec sorrki ale nie oddam
ssylaa-dzieki

11 komentarzy:

  1. Świetna jest ta skarpeta podziwiam:)!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam! :-) Choć bez moich kciuków też dasz radę :-) Wierzę w Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam mocno kciuki!
    Szkoda, że zawieszki nie oddasz, bo ja już miejsce dla niej znalazłam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam ...trzymam,ale tylko jednego,bo drugiego nie zegnę...:-)
    ale i tak Ty skończysz to przed czasem..buziaczki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spieszę donieść, że przesyłeczka do mnie dotarła. Wspaniała bombka, zachwycamy się nią wszyscy. Motyl najbardziej. Sam kazał napisać. Piękne naprawdę piękne. Bardzo dziękuję za wszytko.
    Skarpeta jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :-)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytskiego co najlepsze na Święta życzy Justyna (Maleństwo):)

    P.S. Ciekawa jestem na jakim etapie jest skarpetka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym, wszelkiej pomyślności oraz spełnienia marzeń... życzy Olenka_ja

    OdpowiedzUsuń
  9. Aby Święta były wyjątkowymi dniami w roku,
    by choinka w każdych oczach zalśniła blaskiem,
    By kolacja wigilijna wniosła w serca spokój
    a radość pojawiała się z każdym nowym brzaskiem.
    By prezenty ucieszyły każde smutne oczy,
    by spokojna przerwa ukoiła złość
    By Sylwester zapewnił szampańską zabawę,
    a kolędowych śpiewów nie było dość!

    Radosnych Świąt życzy Barbara. :)

    OdpowiedzUsuń