Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

piątek, 10 grudnia 2010

78.ZAKOCHALAM SIE...

O wojnie z elektrownia dzis pisac nie bede,bo juz poprostu nie mam sily do tego wszystkiego...trwa nadal a szczegoly wkrotce...

Z jakies dwa wpisy moze trzy temu pisalam wam, ze sie zakochalam...tak na zaboj doslownie...kupilam sobie moja ulubiona gazetke hafciarska




a tam cudenka same... cudne wzorki i pomysly na swiateczne dekoracje...ale co wam bede gledzic same popatrzcie...

zawieszka przecudnej urody


ponizej ...wzorek jak wzorek ale za taka tkaninke to bym diablu dusze oddala

 zarabisty pomysla na wykorzystanie kanwy arabeska praktycznie bez haftowania


kolejna cudna zawieszka,w ktorej za licho nie moge rozgrysc jak jest zrobina ta kokarda materialowa
 w swieczkach zmienilabym kolorystyke ale sam wzorek jest miodzio


malusie ale jak milusie dodatki



Powiedzcie mi teraz czy to jest w ogole rozsadne aby taka gazete wypuszczec na poczatku grudnia? Co ma poczac taka zakochana istotka jak ja? Przeciez niemozliwoscia fizyczna jest wyhafcenie tego przed tymi swietami a do kolejnych to dupa,bo zobacze cos nowego i sie znowu zakocham...w morde ale ja kochliwa jestem...albo tez ciepne gazete gdzies na polke i o niej zapomne...ilez juz takich perelek spoczywa w archiwum gazetowym....no nie ma sprawiedliwosci na tym swiecie....chyba zaczne haftowac tylko tematyke bozonarodzeniowa przez okragly rok....a i jeszcze w tej gazecie byla reklama inszej gazety,ktorej ja notabene zakupic nigdzie nie moge..szlag by to...nawet namiarow jakis nie podali ...ino fotke tak debilnie...a tam ma byc taki oto cudnisny obrus



Jakby ktos mial schemat takowego to blagam na kolanach...podrzuccie...

1 komentarz:

  1. ale super wzorki w tej gazetce 0- ja w susannie nic ciekawego nie znalazłm - szkoda ,że w Polsce tej gazetki kupić nie można - tez sie zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń