Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

środa, 3 listopada 2010

50.PODWOJNY SAL PO RAZ TRZECI

Znowu jest sroda i znowu czas na pokazanie moich SAL-i. Na pierwszy ogien niech pojdzie sal forumowy i bardzo popularne w tym roku bombki



Juz niewiele mi zostalo,bo tylko dwie bombki no i jeszcze male sniezynki...moze sie z nim uporam do kolejnej srody...
Podciagnelam tez deczko moja choinke ze Swiatecznego SAL-a 2010 i tez mam nadzieje ukonczyc w najblizszym tygodniu...chyba...



Bardzo mi sie podoba takie wspolne haftowanie i tylko zostaje zalowac ze czasu tak malo i nie da sie wiecej prac wykonac....

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE

chmurko-polecam "karczochy",bardzo fajnie je sie robi i nie sa trudne;tylko uwaga na kijowe szpilki-musza byc krotkie i cienkie-ja mialam wlasnie kijowe i paluchy mnie bolaly przez dwa dni
Kasia S-nie wiem czy mnie wciagna karczochy ale na pewno jeszcze kilka zrobie;mam tez ochote na wieniec karczochowy
Haniu i m.czarnulko-na samej bombce to juz tylko tasiemkiozdobne nakleje na laczeniu tkanin,natomiast srodek bomki zostanie wykonany dopiero przed samymi swietami,bo chce tam zasadzic "zywe" galazki choinki i jakies insze ozdobki swiateczne;musicie uzbroic sie wiec w cierpliwosc

4 komentarze:

  1. Uzbrajam się w cierpliwość i czekam.Piękne hafty, podziwiam tempo haftu. Jednak wspólne haftowanie mobilizuje i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne hafty i jak szybko ich przybywa!!! Czy wzory dostępne są gdzieś w necie czy znane są tylko uczestniczkom SAL?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! I miałam rację! Zaraz skończysz! O kobieto! No nic idę i ja igłą pomachać...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bombeczki się świetnie prezentują !

    OdpowiedzUsuń