Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 4 listopada 2010

51.CZARODZIEJSKA WYMIANKA

Pamietacie jak pisalam ze super tajny plan robie na wymianke forumowa? Owy plan juz dawno temu zostal wykonany, ale teraz juz jest zielone swiatlo od organizatorki do chwalenia sie.No to sie bede chwalic tym co poczynilam na ta wymianeczke.
Pierwszym elementem byl hafcik latajacej czarownicy,wykonany na niebieskiej kanwie nitka metalizowana w kolorze jasnego blekitu.Na fotce oczywiscie efektu owego nie widac,ale calosc sie pieknie blyszczyla.Pierwszym moim planem bylo wykonanie zgola czegos innego, ale okazalo sie ze hafcik jest zbyt duzy do mojego pomysla.Tym oto sposobem powstala czarodziejska poducha.





Zapomnialam dodadac ze tematem wymianki byly emblematy szczescia,czyli wszystko to co "przynosi" szczescie.I tak to wydziubalam mala podkowe jako element przewodni wymianki.



Powstala tez karteczka do kompletu.


Niestety nie obeszlo sie bez niemilych niespodzianek.Ja ciagle czekam na swoja "czarodziejska" przesylke,bo poczta nawalila.Jednak jedna z moich forumowych kolezanek nie dostanie w ogole swojego prezenciku,bo insza nieodpowiedzialna osobka jeszcze nawet nic nie poczynila na te okolicznosc.Zal mi sie dziewuchy zrobilo,bo ona pomimo 2-cznych blizniat wyrobila sie w terminie.W piatek na biegu powstaly kolejne wymiankowe prezenty i calosc juz w sobote poleciala do Polski jako "pocieszajka".A oto i ona







Motywy sie powtarzaja,ale nie mialam pomysla tak "na teraz".

Edycja kolejna.
Wpis ten byl przez kilka dni w "zapisanych",bo ostatnio tyle sie dzieje ze juz czasem nie wiem co najpierw pokazywac.Tym razem wyszlo na dobre,bo i moja niespodziewajka sie odnalazla i takie cuda dostalam:
igielniko-zawieszke



rozpychacze tylka,moje ulubione,kokosowe



i oczywscie "przydasie"



Sasanko dziekuje ci bardzo.

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE

m.czarnulka-wspolne haftowanie mobilizuje nawet bardzo...do tego stopnia ze na forum mamy od wczoraj kolejne dwa SAL-e...cos mi zdawa ,az moja rodzinka bedzie miala tylko ten stroik bombkowy zamiast choinki i mrozone pierogi ze sklepu,hihi
Kasiu-nie wiem czy schematy sa w necie.Jesli chcesz moge ci je przeslac na e-mail
KasiaS-no moze nie tak zaraz ale zblizam sie do konca,wczoraj jedak dotarly do mnie ciastka RR i one sa priorytetem na ta chwile
Ewelinko-dziekuje

4 komentarze:

  1. Aguś śliczne prezenciki wykonałaś, poducha i podkowy są rewelacyjne :) I również fajny prezencik otrzymałaś :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguniu piękności stworzyłaś!!! Przepiękna podusia :) Cudnie byłoby mieć taka ;). Podkowy śliczne a prezenciki jakie otrzymałaś są również bardzo fajne :).

    Pozdrawiam,
    milenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super te wymiankowe prezenciki :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarownica mnie oczarowała, superaśna!! Cała reszta też pomysłowa i starannie wykonana. Za pocieszajkę należą Ci się wielkie brawa. Niestety jak czytam, ciągle zdarza się jakaś nieuczciwa osoba;(. A o wzorki uśmiechnę się na maila
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń