Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

sobota, 23 października 2010

43.WSPOLNY DIM-SKARPETA

Jak juz pisalam poprzednio na naszym forum oprocz SAL-a wspolnie hafcimy jeszcze obrazki DIM.Na pytanie co to za forum juz odpowiadam.Jest to forum zamkniete i mozna sie na nie dostac tylko i wylacznie przez polecenie.Jesli ktos chcialby si e dostac i byc uczciwym i aktywnym uczestnikiem to prosze o kontakt e-mailowy zuzia_m@op.pl
Wracajac do tematu ,ja haftuje 3 obrazki jednoczesnie i pokazywalam wam co to ma byc a postepy pracowe bede pokazywac systematycznie.Dzis na pierwszy ogien wedruje skarpeta i tak sobie powstawala









Obecnie mam juz tyle i w wekend powinno cos przybyc



W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE
Vilemoo-ja na targach bylam wiec ostawilamjeszcze od groma i ciut ciut
Hania-pokoik tylko dla siebie marzy mi sie i owszem ale na razie musze sie zadowolic malym kacikiem w sypialni i kawalkiem komody w jadalni.Przyznaje jednak bez bicia ze zaczyna mi brakowac miejsca
Reala -u ns sklepow tez brak a nawet jaksa jakies to raczej tylko podstawowe rzeczy dlatego jak sa targi 2-3 razy w roku to kozystam na maxa
chica11-we wpisie wyjasnilam po krotce co i jak z forum ;wiecej publicznie ujawnic nie moge bo zabrania tego regulamin forum
Marina -witam na moim blogu.Debetu nie poczynilam bo ja sobie poprostu kase odkladam na okolicznosc targow a poza tym wiza wszystko wytrzyma...hihi...zakupy hafciarskie juz wkrotce ale beda jeszcze "szyciowe"
Izoldka17-powoli tworze juz jakies malenstwa z tych zakupow
Agulka77-witam u mnie.Gazetki mozna zamowic w prenumeracie ale sa bardzo drogie ,bo ponad 50 euro za 8 nr.Jesli chcesz to moge zrobic ksero i ci podeslac,bo skanera nie posiadam.E-mail podalam wyzej,a jak ty masz jakies  wzorki to chetnie tez przygarne.Ja mam tylko to co zakupilam bo dopiero raczkuje w tej materii

5 komentarzy: