Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

wtorek, 14 września 2010

27.PANNA BELLA

Przed wyjazdem do Polski wspominalam,ze se kupilam kociczke przesliczna;persiczke tricolorke.Jest przeslodka ,lubi pieszczotki ino od czesadla zwiewa gdzie sie da...Moje dziewczyny jak ja ujrzaly to od razu wpadly na pomysl ,ze bedzie sie nazywala Bella,czyli piekna...tak juz zostalo...Panie i panowie przedstawiam Wam moja Piekna...Bestie

wylozona przy kominku



i na kuchennym krzesle





Niech Was nie zwiedzie jej wielkosc...ona ma 4 miesiace i tylko z pozoru jest duza,bo ma duzo siersci...moj siersciuch ukochany

Na niwie haftowej tylko dwa szare kolorki przybyly w kaczce i troche w czarodziejskim obrazku na wymianke ale tego pokazac nie moge...

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE

damar5 - lawenda mi sie tez skojarzyla z latem,poza tym tytul wymianki byl "Zapach lata" wiec moj prezencik jak najbardziej pachnie;czekam niecierpliwie na to co stworzylas

Justyna -ja tego wzoru tez nigdzie nie widzialam,gadalam se na facebooku z jaemigrantka i ona rzucila haslem ze ma rozne fajne wzorki u siebie na twardzielu i robi porzadki i o czesci juz zapomniala i podeslala mi ten schemacik,bo obie sie w nim zakochalysmy;teraz dzieki pomocy dizewczyn ze zlotych raczek i haftowanka mam jeszcze jeden do kompletu

KasiaS - ja tez mam nadzieje ze bedzie ladny bo sie zakochalam w fotce obrazka

aggaw - no przeciez pisalam ze dwa wpisy dalej ,ze znasz mnie lepiej niz ja siebie,hihi; w tym tygodniu to raczej nie pokaze gotowca,bo jednoczesnie dlubie insza inszosc jak pisalam powyzej,ale w nastepnym....moze...przy dobrych wiatrach....

2 komentarze:

  1. Mamuśka,ta Twoja kicia jest cudowna...też uwielbiam kotki,chociaż nie wszystkie...nie cierpię kotów sąsiadki,których ona ma aż 9 ..i one wyjadają mi rybki z oczka,te kolorowe,bo niestety nie maja za dużo jedzonka w domku...i tu mnie szlag trafia...wwwrrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ona słodka :) i rzeczywiście w stu procentach ma zasłużone swoim wyglądem imię :) pasuje do niej :)

    OdpowiedzUsuń