Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

środa, 18 sierpnia 2010

17.DLA JAEMIGRANTKI-SPACEREM PO PARKU

Gadając z Baska na Facebooku dowiedziałam się ,ze ona kocha wszystkie kaczuchy.Takowych ci u nas dostatek w naszym parku,wiec postanowiłam dziewczę uszczesliwic i fotek kilka machnac.A ze wyszło trochę więcej niz trochę ,to juz insza inszosc.Nawet meza przy okazji uszczesliwilam ,bo poszłam ci z nim i jego psem na spacer.Od razu wyjaśniam,ze pies a raczej suka jest mezowa a to z tego powodu,ze znalazła się w naszym domu podstępem.Ja zgody na psa nie wyrazalam a ze PM ja zakupił bez porozumienia ze mna to jest to jego pies i tylko on się ma nim zajmować.To tez nie karmie ,nie czesze i na spacery nie wyprowadzam.Tym razem to wręcz poświecenie z mojej strony,hi hi.




Wracając do tematu....Mieszkam od wspomnianego parku przyslowiowy rzut beretem,a dokładniej biorąc: jest mój dom i ogród potem dom Wapirow(od trzech lat tu z hakiem mieszkam i sasiadow na oczy nie widziałam ino jak do dziecka wstaje to swiatla w oknach okolo 3 nad ranem widze,stad przezwisko maja),ulica i park.Park jest śliczny,duzy i ma dwa piękne stawy;w jednym tym mniejszym to nawet ryby lowic mozna.



Nad owym stawem stoi prześliczny zameczek ,w którym jest restauracja.



Jak widać na powyższej fotce samochody parkują zaraz przy tych szerokachnych schodach i kiedyś mieliśmy atrakcje typu plywajacy samochód.Jeden z gości juz chyba mocno "pod wpływem",musiał biedak biegi pomylić i zamiast wycofać z parkingu to mu się do stawu po tych schodach zjechało,hi hi.Za restauracja jest plac zabaw i mozna se kawkę popijac lub inszy trunek na tarasie  i dzieci "wypasac".Przyjemne z pożytecznym.Zdjec tylca restauracji brak ,bo akurat jakaś "dzampra"byla i nie chciałam ludziskom w paradę wlazic.
Nad mniejszym stawem sa labedzie i kilka kaczek



Pomiędzy stawami króluje szara ges,która pozwala się dotykac



a za tymi co juz zna dluzej to nawet po parku lazi ,wraz z labedziem do spolki



Nad dużym stawem



jest zdecydowanie więcej ptactwa roznorakiego,od dzikich gęsi poczynając





poprzez czarne labedzie



na kaczkach roznego gatunku i kalibru konczac



Na dowód tego,ze ten parczek to ode mnie z okien widać i ze zaby paskudne spac mi nie daja nocami,fota robiona z parku,a ten biały dom w glebi to mój ci.



Po więcej foteczek parku i ptactwa zapraszam do albumu "park w Zaventem". Cały specjalnie dla Ciebie Baska,wiec czestuj się do woli.

Zdjecia co prawda robilam,zeby dziewuche na emigracji uszczesliwic,ale inne osoby tez se moga oczywiscie ogladac ile dusza zapragnie.
Milego ogladania zycze.

3 komentarze:

  1. O Jezusie slodki,jakie cuda!!!!!!!!Normalnie uszczesliwilas mnie i to na maksa!!!!!!szara ges jest boska!!!!!!Cudna jest!!!!!Ja tam musze Cie dowiedzic koniecznie,wszystkie te kaczuchy i gesi zobaczyc i to co nie ucieknie to oswoic:P

    Przy okazji-cudny piesek:) Co to za rasa?Wyglada jak niedzwiadek:) Sliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piesek rasy chaw chaw;szczenie jeszcze i ma fioletowy ozor

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamuśka zazdraszczam tego parku...jest cudowny,i tak blisko domu...a piesek jest słodki..uwielbiam psiaczki,wszystkie...

    OdpowiedzUsuń