Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

wtorek, 3 września 2013

545. POWRACAM

Nie wiem na jak długo i z jaka częstotliwością ale może w końcu kopne się sama w dupę i zacznę coś publikować.Nie będę wam obiecywać ze jutro będzie nowy wpis,bo nie wiem jak będzie....Czy będę mieć chęci na pisanie ,na wylezienie z mysiej dziury i wytkniecie głowy na świat...doktory mnie dobijają....ludzie mnie dobijają...rodzina mnie dobija i jestem w czarnej dziurze totalnie. Jeszcze tylko moje robotki trzymają mnie na powierzchni...bez nich już dawno byłabym w domu bez klamek....
No to trochę sobie ponarzekałam to czas coś pokazać. Bedzie znów kartkowo i papierowo,bo tego poczyniłam najmniej chyba podczas mego nie bycia na blogu. Zacznę od "magnoliowych" bucików i kolczyków dla Zuzki.


Od Magnolia stamps

Od Magnolia stamps

Potem dostałam zamówienie na 15 zaproszeń na chrzest wiec powstały projekty zaproszeń


Od Magnolia stamps

Od Magnolia stamps

Od Magnolia stamps

Do produkcji został zaakceptowany pierwszy projekt


Od Magnolia stamps

Do zaproszeń zostały tez dołączone mini zaproszenia na urodziny starszej siostry maleństwa,które odbywały się tego samego dnia. Przód zaproszeń


Od Magnolia stamps
tył


Od Magnolia stamps
i razem włożone do zaproszeń brata


Od Magnolia stamps

jako gratis do dużego zamówienia zrobiłam pamiątkową kartkę dla klientki


Od Magnolia stamps

a tak bardzo spodobał mi się ten kropeczkowy papier ze dla zabawy powstał mój pierwszy papierowy torcik


Od Magnolia stamps
Od Magnolia stamps

To by było chyba na tyle w temacie papieru. Zrobilam jeszcze kilak papierowych kwiatkow ale te pokaze kiedys indziej. Teraz ide sie polenic,bo dzis nie mam ochoty na nic....

4 komentarze:

  1. Cieszę się Mamuska, że wróciłaś ........
    sasanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pracowcie było u Ciebie Aga! Pracowicie... wszystko super, ale tort - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj tutaj tak często jak masz ochotę. To ma być przyjemność nie obowiązek. Tylko wtedy Ty będziesz miała "lekkość klawiatury" a my przyjemność czytania. I trzymaj się ramy to się nie.... zagubisz ;) a kartki śliczne - jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że jesteś :-)Bądź, po prostu bądź..
    Torty świetne ale mnie chyba brakłoby cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń