Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 24 stycznia 2013

527.JUŻ NIEDŁUGO WALENTYNKI

Jeszcze się tu nie chwaliłam ale już jakiś czas temu naskrecalam trochę rurek z papieru. Zawsze mnie fascynowała wiklina a ze dostęp do niej trudny i trzeba umieć obrabiać,to z papieru mam zamiar się naumieć coś skręcać. Dzis mam do pokazania tylko proste serduszka. Do wyplatania to mi jeszcze daleko ale kiedyś tam się nauczę na pewno. Serca już mocy urzędowej nabrały,bo najpierw trzeba było męża "zgwałcić "żeby je pistoletem pomalował.Przybierał się do tego jak sojka za morze, ale nic to w końcu są. Dzieci już się doczekać nie mogły kiedy dekoracje zrobią,wiec już się obyło bez lakierowania. Ledwie farba dobrze wyschła a już się wzięły za papier. Same dzielnie wycinały maszynka różyczki a mi przypadło w udziale ich skręcanie i potem przyklejanie wszystkiego we wskazane miejsca. Największe serduszko jest Jakuba (lat 6)
Od rozne robotki
średnie jest Zuzi ( lat 10 )
Od rozne robotki
i najmniejsze moje własne
Od rozne robotki
i wszystkie razem nad kominkiem
Od rozne robotki
Bardzo nam się spodobało robienie serduszek i pewnie będą kolejne. Musze tylko się zaopatrzyć w lepszy drucik. A w weekend zapraszam na oglądanie postępów w "kobiecie widmo"...

5 komentarzy:

  1. Śliczne trzy serduszka!!!
    Z papierowej wikliny dziewczyny na blogach tworzą piękne prace, pewnie i u Ciebie zobaczymy nie długo takie cudeńka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No śliczne :) Walentynkowo romantycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i oryginalne serduszka. Walentynkowo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń