Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 24 września 2012

501.NIC SIE NIE DZIEJE

Mój blog ostatnimi czasy leży odłogiem,ale robotki tez leżą odłogiem. Ból reki nie pozwala haftować a do innych robotek jakoś nie mam zapału. Skończyłam drutować wnusiowy komplecik i na tym koniec.

Tak się prezentuje skończony sweterek

Od druty
Galotki do kompletu

Od druty
I razem

Od druty
To już wnusio dostał przy ostatniej wizycie,czyli tydzień temu. Na kolejne odwiedziny gotowa jest już czapucha i skarpety do kompletu ze sweterkiem i porciętami.

Od druty
Jeszcze foto czapki na plastikowej modelce

Od druty
i całego niebieskiego zestawu


Od druty
Trzeba by było coś nowego wymyślić,ale dla chłopców tak mało jest fajnych modeli w gazetkach. Głowa moja natomiast nie funkcjonuje ostatnio jak trzeba, wiec i z pomysłami krucho aż głupio. Jak tak dalej pójdzie to chyba przyjdzie mi zawiesić działalność blogerska...po co mieć blog jak się nic na nim nie pokazuje? Znachory ręce rozkładają a ręka jak bolała tak boli...jedyny ratunek to usunąć nadgarstek...to tez dupa,bo sztywna ręką tym bardziej robótkować nie będę... Za to wnusio mój jest przecudnej urody i bardzo smacznie mu się śpi w babcinych objęciach

Od moj wnusio
U wujka się już nie śpi

Od moj wnusio
A na spacerku kolejna drzema
Od moj wnusio
A i donoszę ze w ramach terapii (tej samozwańczej) byłam na kolejnych targach. Zdjęć mam tylko kilka i to lichej jakości,bo był ogólny zakaz fotografowania...coś tam jednak z ukrycia się pstryknęło...za to nic tak psyche nie poprawia jak wydana kasa na przydasie robotkowe....pewnie zalegną w szafie ....

Jeszcze się podlinkuje u Titanii w 58TW.

I sloikTUSAL-wy na koniec

14 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik.Mnie też bardzo dokuczają dłonie i to największy problem, kiedy muszę zrobić przerwę w robótkach. Trzymam kciuki za Twoje zdolne łapki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnusio przeuroczy, komplecik też:) A poza tym życzę Ci dużo zdrowia - trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka życzę !!!!
    Wnusio bardzo śliczny, uroczy komplecik :):)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. moze nadgarstek potrzebuje po prostu odpoczac

    piekne rzeczy wydrutowalas
    rzeczywiscie rzeczy dla chlopcow jak na lekarstwo :(

    zycze powrotu do zdrowia

    maluszek slodziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama radość tworzyć dla takiego Maleństwa! a jeszcze z Twoimi zdolnymi łapkami Aga to piękne ubranka powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnusio śliczny:) Uwielbiam takie dzieciaczki :) A komplecik szałowy. Przystojniak będzie ;)

    Ja widziałam ostatnio kompleciki dla chłopców, i wzory ale zapomniałam stronki, jak odszukam to prześlę linki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik, na Maluszku pewnie jeszcze lepiej będzie wyglądał. :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia, mam nadzieję, że nadgarstek powróci to dawniejszej sprawności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wnusio niechaj rośnie zdrowo:)
    Wspaniały komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnusio na schwał! :) Komplecik uroczy i w sam raz dla takiego przystojnego, małego mężczyzny, który już od kołyski łamie damskie serca ;P
    Co do nadgarstka - nie wiem jaka to przypadłość, ale jeśli ból stawowy, to polecam 4Flex. Sprawdziłam na sobie, jak lekarze nie potrafili mi nic poradzić na biodra. Wyleczyłam się w 3 miesiące. A nuż i Tobie pomoże? :)
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnusio słodziak i piękny ma komplecik - taka babcia to skarb:))
    Zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wnuczka!
    pięknie poradziłaś sobie z ubrankami. fajnie i marynarsko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń