Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

wtorek, 21 lutego 2012

429.TUSAL 2012-LUTY

Dziś krotko i na temat. Tyle uzbierałam różności przez niespełna 2 miesiące. (mulinki, banderolki,niteczki włóczkowe;resztki kanwy,ścinki serwetek od decu itp). Na pierwszym zdjęciu jeszcze w dwóch podręcznych słoiczkach


Od rozne fotki

a tu już przepakowane do "właściwego" słoja

Od rozne fotki

Tak na luzaku mam już 1/3 słoja zapełniona,czyli jak nic słoik na pol roku...A co będzie jak się za szycie wezmę? Toż tam to jest dopiero produkcja masowa odpadków...Dobra, mogę trochę upchnąć ale jak znam siebie to do końca roku słoja nie styknie...
Jakby ktoś gdzieś widział szklana beczkę lub wiadro to ja chętnie przygarnę...

3 komentarze:

  1. Aga ,a moze butle do wina skombinujesz?tam sporo sie zmiesci,w takiej pelnolitrazowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi ci o taki gonsior do robienia wina? to wcale nie durny pomysl;tylko jak pozniej to z tej butli powyciagac ?

      Usuń
    2. Po zapełnieniu potraktować można jak świnkę skarbonkę ;) sama też się chyba zastanowię nad takim gąsiorem ;)

      Usuń