Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

piątek, 25 listopada 2011

369.ZALEGLY HAFCIK NA PAZDZIERNIK

Tak jak w tytule pokazuje zaległy hafcik październikowy w ramach karteczkowego roczku.



Od moje prace haft krzyzykowy

Jak zwykle własna inwencja twórcza:kwiaty haftowane mulina atlasowa,gałązka zwykłą a tło farbowana przeze mnie mulina cieniowana;kanwa tez jest farbowana ale na fotce nie widać-turkusowy marmurek.Zaczęłam już haftować obrazek na listopad i do 10 grudnia muszę zlepić 4 ostatnie i zaległe kartki.Może zdążę...

Usuneli blog Kuby tu walczymy o tego chlpoca i jego cudowny blog

3 komentarze:

  1. Twój hafcik jest cudny, ładnie wygląda połączenie tych wszystkich rodzajów nici. Czasami nie rozumiem decyzji google oni chyba sami nie wiedzą co robią...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się hafcik efekt łączenia wzorku na tle jest piękny.

    OdpowiedzUsuń