Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

czwartek, 3 listopada 2011

350.PIEGUSKI GOTOWE

Wszystko leży i kwiczy ,łącznie z dynia która jest prawie, prawie gotowa. RR mnie znowu zasypały. Domek już pokazałam a dziś czas na pieguskowe ciacha.

Od moje prace haft krzyzykowy

Cala kanwa wygląda tak

Od moje prace haft krzyzykowy

Obecnie haftuje torcik( tak w połowie jestem)z tego samego RR i w kolejce czeka torebka. Domki i torebki posyłam Haneczce ,wiec muszę spinać poślady,żeby w sobotę wsio razem pchnąć dalej. Czasu jak na lekarstwo.Dzieci maja tygodniowe ferie a jeszcze po znachorach się trza włóczyć. Dzis jadę do neurologa...Leb jak bolał tak boli i leki przeciwbólowe nie pomagają za bardzo;po za tym ileż można mieć migrenę??? Musze zobaczyć czy coś nie siedzi jednak w tym pustym łbie...

9 komentarzy:

  1. Pyszne ciasteczka i cała kanwa wygląda jak do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pieguski :) A te wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, powodzenia u znachorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że teraz to Ty mnie zasypiesz ;o) Hi hi ;o) czekam z niecierpliwością ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowitości haftujesz :) co do migreny moją mamę trzyma czasami miesiąc, w skrajnych wypadkach lądujemy czasami w szpitalu kiedy przychodzi apogeum bólu. Teraz neurolog leczy ją różnymi lekarstwami ale żadne tak naprawdę nie pomaga tak jak trzeba. Życzę Ci powodzenia, bo wiem co to znaczy nie kończący się ból głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kanwa wyglada bardzo smakowicie,az chcialoby sie ja skosztowac.Pozdrawiam zyczac zdrowka

    OdpowiedzUsuń