Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 10 października 2011

328.ZAKUPOW CZESC DRUGA

Słowo się rzekło kobyłka u plota.Obiecałam to się chwale.Tym razem zakupy typowo karteczkowe w tematyce bożonarodzeniowej.Nie żeby już jakaś pustka totalna w mojej chomiczarni nastała,ale jak zobaczyłam reklamę w gazecie to oprzeć się nie mogłam. Tego samego dnia dupsko z kanapy podniosłam i pojechalam do innej miejscowości po te zakupy (ok 15 km autobusem,bo PM to by mnie ewentualnie w sobotę zawiózł  a wtedy to bym się mogla smakiem obejsc). Czas pokazać co kupiłam

tasiemki klasyczne i samoprzylepne,zestaw kartek i kopert metalicznych lekko oraz dzety

Od maniactwo zakupowe

książeczka z papierami 3D w stylu retro oraz zestaw 10 nalepek( zapakowane w jedna paczuche)

Od maniactwo zakupowe

3 bloki z papierkami w czym w kazdym jest 20 roznych papierkow

Od maniactwo zakupowe

np.takie (otworzyłam gdzie popadło)

Od maniactwo zakupowe

i pieczątki oczywiście;specjalnie po nie pojechalam bo takiej okazji przypustnic nie można. Normalnie taki zestaw kosztuje ok 15 euro a tu same widzicie za ile kupiłam. Normalnie jak w promocji 3w1.

Od maniactwo zakupowe


No to by na ten raz było tyle zakupów,cdn....

12 komentarzy:

  1. Świetne, ale najlepsze z tego wszystkiego chyba stempelki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy cudne, na pewno powstanie dużo fajnych rzeczy :) a dzisiaj oglądałam podobne tasiemki i guziczki (pierwsze zdjęcie) w empiku i nad nimi myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy akurat na poprawę humoru -środkowy zestaw stempli super. Pozdrawiam Iza N-P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszalałaś mamuśka ,aż Ci zazdraszczam i jak tylko będę miała okazję wyruszę na zakupy.
    A tak poważnie ,to udane zakupy poczyniłaś i jeszcze ta promocja !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dlaczego zakupy typowo karteczkowe? Przeciez wstażeczki mozna i do haftow zastosowac:) Po co "marnowac" na kartki:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie zaszalałaś tym razem:)A można widzieć gdzie kupiłaś takie skarby? Strasznie podobają mi się te pieczątki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piegucha ja rzadko kiedy ozdabiam jeszcze dodatkowo swoje hafty;jak robie jakies male formy to i owszem ale ja jednak w wiekszych sie lubuje
    Sylka-zakupy robione w jednym z Begijskich sklepow i to jest tak,ze oni maja takie towary okazjonalnie;dlatego trzeba przegladac ich reklamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Troche Ci pozazdroscilam tych zakupow i dzisiaj tez odwiedzilam ten sklep :) Ale niestety juz takich cudownosci nie dostalam....

    OdpowiedzUsuń