Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 21 lutego 2011

121.ZUZINKOWE MITENKI

Bedac w sklepie podejrzalam, ze kciukas mozna zrobic na plasko,czyli w jednym rzedzie zostawilam na drucie pomocniczym 6 oczek;w kolejnym 6 dobralam i dalej walilam na okraglo na 5 drutach.Na sam koniec zrobilam kciuk,czyli do tych 6 oczek na drucie pomocniczym dobralam kolejne 6 (tam gdzie je dobralam w rekawiczce) i przerobilam kilka okrazen na okraglo.Po zakonczeniu kcik wyglada tak



Tak sie skupilam na tych kciukasach i zeby mi nie wyszly 2 "lewe" lapki,ze zle rozliczylam srodek rekawiczki.Zapomnialam na smierc, ze w takim wydaniu kciuk wyjdzie od spodu a nie z boku. Efekt tego taki,ze mini warkoczyk nie jest na srodku.



Nic to na bledach czlowiek sie uczy a wlascielce sie podobaja i jest zachwycona.



Biedne dziecko nie wie ze matka znowu schrzanila robote....
A i jednak chyba wersja kciuka z Jakubowych mitenek podoba mi sie bardziej....chociaz musze jeszcze poprzegladac te inne 4 sposoby co mi ameise podeslala w linku...

5 komentarzy:

  1. Dlatego druty to dla mnie magia - czarna magia, chociaż te mitenki śliczne. W ogóle mitenki są bardzo dziewczęco-kobiece, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mitenki wyglądają fajowo! Byleby wygodne i ciepłe były:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusza mnie mitenki, ale po Twoich przygodach na sama mysl o kciuku oblewaja mnie poty:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne mitenki! A ten warkoczyk podoba mi się tak jak jest, większość ma zazwyczaj na śroku a te są inne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. reala-musisz do mnie przyjechac to cie naucze dziergac na drutach
    Marina dzieki
    stardust-kciuk nie taki straszny tylko wiesz ja marudna jestem i nic mi nie pasuje
    ameise-dzieki za pocieche;moja sp babcia mawiala"madry nic nie powie a glupi pomysli ze tak mialo byc" i tego sie trzymam;zreszta za rok i tak pewnie beda za male a na te kilka chlodniejszych dni co ich jeszcze zostalo nie warto pruc milion razy

    OdpowiedzUsuń