Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

piątek, 4 lutego 2011

104.JESZCZE RAZ W SPRAWIE RR

ANEK 73 I KASIA S- nie wyslalyscie mi jeszcze waszych kompletnych danych ;adresy mam z innych RR,ale nie mam e-maila ani nr gsm,tudziez gg,skype czy co tam jeszcze;Nie moge wam poslac listy z adresami .Prosze przeslijcie mi to jaknajszybciej;

Reszcie dziewczyn juz porozsylalam liste adresow i schemaciki.Jesli kogos pominelam to prosze dac znac;tralam sie nikogo nie ominac ale moglam sie pomylic.Czekam na wiesci

3 komentarze:

  1. Mój mail: ak.anek@wp.pl masz jeszcze kontakt na facebooku, gg nie używam :)

    http;//anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ale na facebooku trudno przeslac cala liste adresow,hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dlatego dałam Ci maila :P Ale z gg zrezygnowałam już latem...

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń