Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 3 stycznia 2011

86.NA WYMIANKI

Mialam pokazac co natworzylam na wymianki.W tym roku bardzo skromniutko,bo czasowo bylo krucho.I tak na wymianke u Lucynki stworzylam sniezynke szydelkowa



i cekinowa bombke



obie zamknelam w klateczko pudelku,ozdobnym takim fajnym ale na fotce nie widac.



Na wymianke na ZR wydziubalam dzwoneczek






tez zamkniety w pudeleczko tylko o innym ksztalcie



do obu przesylek dolaczylam male przydasie



Herbatek i slodyczy nie focilam,bo to juz mniej istotne.

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE

Agnes-szczerze mowic to nawet nie wiem czyje kalendarze sa u mnie;zaczelam wczoraj hafcic pazdziernik i juz jest polowa
porzeczkowa-no stadko calo na raz do mnie przylecialo,ale tak to jest jak ktos prztrzymuje kanwy ponad pol roku;jeszcze jedna kanwa jest u tej osoby i ani widu ani slychu znowu;ja mam chyba wibytnego pecha do RR bo w ktorym bym nie brala udzialu to zawsze jest cos....

3 komentarze:

  1. A ja wchodze, patrze i mnie zatyka:))) Kiedys tez drucilam i szydelcilam ale teraz juz chyba nie mam cierpliwosci. Chociaz ostatnio mnie napadlo i wydrutowalam dwa szaliki i jedna kamizelke. I juz mi przeszlo:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, jak to u Ciebie wszystkie prace sliczne, ale mnie za serce chwyciła ta sniezynka - cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicze rzeczy wykonałaś na wymianki :)
    Ps.To zapewne masz tez moją kanwę (to ta druga ) na której będziesz hafcić listopad :) Ta pierwsza kanwa co robisz październik to zapewne Jolkul .
    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń