Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 8 listopada 2010

55.TAKA SOBIE KARTECZKA

Kolejnym tworem moich lapek i z wykorzystaniem zakupow wystawowych jest karteczka na swieta.Polaczenie haftu matematycznego z papierkami 3D.







Boczny rzut oddaje w pelni kolorystyke papieru.Uzylam nici matalizowanych Gutermann,czerwonych koralikow i papierkow 3D.Beda kolejne karteczki...

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE

Kundzia -ciesze sie niezmiernie ze sie ubawilas moim wpisem,bo czego jak czego,ale smiechu to ci trzeba dziewczyno
realko-a gdzie ja mam isc?W sinom dal?Wyganiasz mnie z wlasnego bloga? A fuj ,nieladne...hihi
blasiuk-milo wiedziec ze nie ja jedyna...zakrecona...
Obsesja Kasiulka-no to widze ze grono wariatek sie powieksza;co do ZR to napisz na e-mail w czym masz problem a ja dam cynk admince i zalatwimy sprawe
Haniu-kazde wsparcie mile widziane i masz racje,ja chyba nie umiem inaczej zyc jak robic milion rzeczy na raz...szalency tak maja...a czym mam wiecej problemow tym bardzie sie separuje od swiata swoimi robotkami....
KasiaS-mi szczeka tez dzis opadla po wizycie u dentysty ale to juz inszy temat.Co do szalenstwa to i owszem wysoce zaraliwe jest, co widac po wpisach powyzej;Ustrzec sie nie mozna niestey lub stety jak kto woli;najlepiej poddac sie nurtowi szalenstwa i dryfowac na jego fali...amen

6 komentarzy:

  1. suuper ta Twoja karteczka :) ja też właśnie produkuje świąteczne karteczki ale tylko haftem matematycznym. Ta wstawka 3D jest bomba, nigdy takiej nie widzialam a co ten napis znaczy? Wesołych Świąt po belgijsku? bo jeśli tak to chyle czoła przed Tobą, że opanowałaś znajomość tego języka :P pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna...chylę czoła,ja nie potrafię robić takich cudownych rzeczy....buziaczki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A pewnie, że karteczka śliczna !!!

    Agnieszka jak się nie ma w głowie to się ma w nogach ;oP
    No przecież trzeba było jeszcze raz się zarejestrować, a ja odrazu chciałam się logować hehehe. Dzięki serdeczne za ewentualną pomoc:O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze cudeńko !!! czemu ja nie potrafie takich robić ? :( Haft matematyczny to dla mnie ciemna magia ech.... a ten papier 3D jest znakomity Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jakaż ona jest śliczna. Jak cudownie wygląda połączenie z haftem matematycznym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ci wyszła kartka. Tobie to jeszcze tylko jakichś koronek klockowych brakuje do kompletu :)))))
    Porzeczkowa

    OdpowiedzUsuń