Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 1 listopada 2010

48.ZAKUPY HAFCIARSKIE

Czas nadszedl wielki na zakupy hafciarskie.Tych na targach poczynilam najmniej.Troszczke akcesorii drobniutkich czyli tamborek oloweczek i jakis sprzecior do robienia kokardek oraz szabloniki do patworka.



Kolorowe i cieniowane kanwy oraz lninki



To tylko tyle z targow a teraz to co przylecialo z anglii
Najpierw moja superasna torba na robotki






To co jest w torbie to nie bylo na jej stanie tylko tez zostalo zakupione.I tak jes tam:plastikowa kanwa,24 metalowe koleczka do adwentowego kalendarza,zakladka do wyhafcenia,naklejki z nr muliny dmc i uchwyty do nawijania muliny przechowywanej w tym segragatorze foliowym co jest na stanie torby.



Pudeleczko do przechowywania muliny na bobinkach i kartonowe bobinki w cenie pojemnika.To do mulinek DIM co mi zostaja po zestawikach a juz sie nie mieszcze w jednym pudelku.



Oprocz tego kupilam dwie cudne kanwy na ktorej mialam haftowac SAL ale mi sie koncepcja zmienila






Kupilam jeszcze rameczke do haftowania zamiast tamborka ale juz nie chce mi sie leciec na dol i foty robic.Poza tym musialabym sciaganc moj choinkowy SAL...

Wiecej grzechow nie pamietam....

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE

Marina,olenkaja,czarnulka.m-bardzo wam dziekuje za wsparcie moralne,bo juz chcialam tympergamano ciepnac o sciane;Marino nie wykorzystam tych wprobek do niczego ,bo na tych z prezentami cwiczylam w pozniejszym etapie wycinanie dzurek i malowanie i wyszla kicha totalna a kolejne dwa sa za male troche..no moze ten domek sporzytkuje...moze..;Olenko jeszcze troche powstanie przed swietami mam nadzieje..

3 komentarze:

  1. Mamuska,ale superowe zakupki!I nie uwierzysz,ale przedwczoraj przyszla do mnie z ebaya taka sama kanwa-ta pierwsza,z drugiej na razie zrezygnowalam....powiedz gdzie w UK robilas zakupki?Moze i ja zajrze:)
    Przymierzam sie do podkladek magnetycznych z takim "cusiem" co to zaznacza w ktorym miejscu dlubiemy...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale superaśne zakupy...zazdraszczam Tobie torby...u nas nie widziałam takowej... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba i materiały wywołują u mnie oczopląs ;-) czasem myślę, że najlepiej by było gdybym pasmanterię miała... I przyjemnie by było i pożytecznie :-)

    OdpowiedzUsuń