Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

niedziela, 12 września 2010

25.ZAPACH LATA

Pamietacie jeszcze moj Tajny Projekt ? Tym niepamietajacym wyjasniam,ze na forum haftowanko byla wymianka o tym wlasnie tytule.Organizatorka pozwolila juz kilka dni temu chwalic sie do woli ale ja czasu nie mialam.Nadrabiam wiec zaleglosci.
Na samym poczatku chce serdecznie podziekowac Reali za cudowny prezencik jaki mi zrobila z tej okazji: obrazeczek na recznie malowanej kanwie,i zakladka,i kanwa, i mulinki ,i tylka rozpychacze(a przeciez modlilam sie zeby poszlo w cycki,hihi);same zobaczcie



No a teraz czas na samochwale....Justynko doskonale zgadlas ze to cos z motywem lawendy ale nie tylko...

CZESC PIERWSZA ,to chustecznik taki troche skromny,ale nie moglam zdobyc zadnej koroneczki z fioletem ani nawet z zielenia w srodku europy...
i od tylca





CZESC DRUGA, to ta ktorej zaczatki wam pokazywalam,czyli lawendowa zawieszka







a w niej (w srodku razem z watka wymieszana) suszona lawenda z mego ogrodu



Planowana CZESC TRZECIA tez zrobilam a jest nie zakladka z motywem niezakladkowym;wykorzystalam pojedyncze elementy z stamplera lawendowego.




i tyl zakladki


A tak wygladal caly prezencik razem


Moja przesyleczka poleciala bardzo daleko,bo az do Brazylii. Tam sklepow polskich nie ma, to jako umilacze czasu zasadzilam zupki "goracy kubek".Nie smiejcie sie,Iza uwielbia zurek a u niej go nie ma.
No to by bylo na tyle w sprawie wymianki poprzedniej,bo teraz nadszedl czas na wymianke czarodziejek...Male cus juz zrobilam ale mam jeszcze dalsze plany....

W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZE

realko-tym razem to nie zestawik.Schemat podeslala mi jaemigrantka i ona tez to hafci.Ja sobie wzielam marmurkowa kanwe, bo akurat tak mi sie jakos skojarzylo z tym obrazkiem;

aggaw- no nie taka kobyla ale sporawy i dziubaniny jest od metra;ty mnie jednak znasz dobrze,bo juz niewiele xxx mi zostalo,hihi;przerazaja mnie jednak kontury w wielu kolorach i jak zauwazylam nawet robione na polowce kratki,brrrrrrrrrrrrrrr;

KasiaS,Haneczka i Olenkaja-jak najbardziej zapraszam na grzyby w Belgijskie gory

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna niespodzianka.Lawenda to najpiekniejszy zapach lata :)
    Mialysmy podobny pomysl ale ja jeszcze nie moge pokazac ;-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń