Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

poniedziałek, 26 grudnia 2011

387.KARCZOCH W AFRYKANSKICH KLIMATACH.

Ten medalion karczochowy powstał jeszcze przed świętami dla pewnej kobietki, która prawie całe swoje życie spędziła w Afryce. Wystrój jej domu tez jest w tych klimatach. Jako środek użyłam ręcznie malowanej serwetki przywiezionej z tego (nota bene serwetki dostałam kiedyś od niej) dalekiego kontynentu.

Od rozne robotki

Od rozne robotki

Obdarowana i jej mąż byli po prostu zachwyceni drobiazgiem i natychmiast znaleźli w szafce szklanki z prawie identycznym motywem. Całość miała być dekoracja świątecznego stołu. Przy okazji otrzymałam taka moc komplementów dla mojego talentu i kreatywności,ze chyba lepszego prezentu świątecznego nikt mi nie sprawił. Nie ma to jak kilka slow doceniających nasze tworki....

5 komentarzy:

  1. Prezent trafiony,to najcudowniejszy prezent dla darującej;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent, a pochwały zasłużone jak najbardziej! Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z dziewczynami piękny i trafiony prezent dla obdarowywanych jak i dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) A co do komplementów - najlepszy prezent jaki można sobie wymarzyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ozdoba i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń