Translate

Obserwatorzy

ZAPRASZAM

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Jan Kochanowski

Rozgosc sie u mnie gosciu znany lub tez nie. Mam nadzieje ze bedzie Ci u mnie milo. Jesli tak sie stanie nie zapomnij zostawic po sobie sladu w postaci komentarza, ktory jest najmilsza nagroda za moja prace. Z gory dziekuje

APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.

niedziela, 27 listopada 2011

371.HERETYCZNY WZOR OD YENULKA

Pamiętacie jeszcze jak wkurwa totalnego dostałam bo się dowiedziałam ze heretyczka drutowa jestem? Te co nie pamiętają niech se zajrzą do zakładki"drutami" a znajda owy wpis. Mniejsza jednak o większość. Wracając do tematu ,w owym wpisie odrabialam prace domowa zadana przez Yenulke i bardzo spodobał mi się wzorek przez nią zadany. Pisałam ze jeszcze kiedyś go wykorzystam i słowa dotrzymałam. Z zakupionego niedawno moherku powstał szyjogrzej dla Sary.

Od druty

Na drutach miałam coś okolu 170 oczek już dokładnie nie pamiętam a na wysokość jest taki ile wyszło z jednego motka.W całości wydziergany podczas codziennych jazd autobusem a właścicielka super zadowolona ino facjaty nie pozwoliła pokazać

Od druty

Jeździć nadal będę sporo ,wiec już szykuje kolejna robotkę na druty. Przecież nie będę tak po próżnicy siedzieć w tym autobusie.

7 komentarzy:

  1. No i masz racje, też bym nie wysiedziała nie mając nic w ręce a szyjka będzie porządnie ogrzana i dopieszczona ślicznym wzorkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny szyjogrzej, Sara jest zadowolona..:-)))
    a ile Ty czasu spędzasz w autobusie, że możesz dziergać ???
    ja , kiedy już jadę do miasta, to zajmuje mi to ok 10 minut....;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i praktyczny. I ciepły pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł... fajny wzór tego komina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. superaśny szyjogrzej:)Ja na etapie komina i czuje że będę musiała dokupić włóczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haneczko-no prawie ze godzine w jedna strone wiec podziergav mozna spoko

    OdpowiedzUsuń